کد خبر: ۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 24
به تازگی عنوان Dying Light 2 در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان معرفی شد.
به گزارش آی تابناک : این عنوان به صورت ناگهانی بدون هیچ شایعه و خبر قبلی معرفی شد و روند جدیدی را دنبال خواهد کرد به طوری که شما علاوه بر انتخاب کردن رابطه خود با اشخاص دیگر داخل بازی، شما روند تکامل یافتن شهر را نیز کنترل می‌کنید اما این هنوز مشخص نیست که در این نسخه مانند نسخه قبل هنوز مردگان متحرک تهدید اصلی حساب می‌شوند یا فرقه های موجود در بازی قرار است با ما به مبارزه بپردازند؛ البته در گیم‌پلی که از بازی در کنفرانس E3 2018 منتشر شد جنگ هایی را با فرقه های موجود در بازی را نشان می‌داد.

به گزارشی از Twinfinite، مطلع شدیم که این عنوان دارای بر اساس گیم‌پلی جدید خود چند پایان خواهد داشت. به نظر می‌رسد که پایان های این عنوان بسیار باهم تفاوت خواهند داشت اما اگر این گفته نیز مانند بازی های دیگر باشد؛ پایان های آن آنچنان با هم تفاوت نخواهند داشت.

به غیر از ان ویژگی این عنوان، از طرف همان منبع اشاره شده است که وسعت نقشه این عنوان چهار برابر نسخه اول خود خواهد بود و قرار است همان اتمسفر ترسناک و هیجان انگیز خود را حفظ کند. Dying Light همیشه دنیای بسیار بزرگی داشته است پس جالب است ببینیم که  Techland فراتر از تکنولوژی قدم گذاشته است. امیدواریم که این دنیا نیز مانند نسخه قبل خود دارای تعداد زیادی از دشمنان و دارای همان اتمسفر گذشته باشد.

به نظر می‌رسد که قرار است عنوان Dying Light 2 در سال 2019 منتشر شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن منتشر نشده است. به محض با خبر شدن از خبر جدیدی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. حتما تریلر گیم پلی منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید. تنها چیزی می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که این عنوان دارای نسخه ایکس باکس وان ایکس خواهد بود.

 



منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار