کد خبر: ۱۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 24
زک نلسون که یکی از معروف ترین کاربران فعال یوتیوب در زمینه تکنولوژی است، معمولاً به بهانه تست مقاومت گوشی های هوشمند، به شکنجه آنها مشغول می شود. زک از کانال JerryRigEveryThing در آخرین ویدئوی خود در یوتیوب این بار به سراغ گوشی KEY2 بلک بری رفته است و میزان مقاومت این گوشی را در برابر آزمون های سخت خراشیدگی، آتش و خم شدن سنجیده است.

به گزارش آی تابناک : نسل قبلی این گوشی، یعنی KEYone از آزمون زک نلسون نتوانست سربلند بیرون آید، چرا که صفحه نمایش این گوشی به دلیل استحکام کمی که داشت به راحتی از بدنه آن جدا شده بود. اما زک در ویدئوی جدید خود اشاره می کند که بلک بری با توجه به این موضوع، نمایشگر این گوشی را مقاوم تر از کی وان ساخته است. KEY2 در آزمون خراشیدگی با اجسام تیز عملکردی مشابه با دیگر گوشی های بازار داشت و در سطح 6 خراش کمی دید، اما خراش ها در سطح 7 عمیق تر بود. کیبورد این گوشی هم مانند بدنه پلاستیکی و لبه های فلزی پذیرای خش های زیادی شد، اما نکته جالب در خصوص کیبورد این بود که دکمه های آن به صورت جداگانه توسط پلاستیک نرمی به بدنه گوشی چسبانده شده بودند و این موضوع مقاومت آنها را زیادتر کرده بود و به راحتی قابل کندن نبودند. دکمه اسپس کیبورد که جایگاه اثر انگشت نیز بود، با وجود آنکه مورد شکنجه قرار گرفت، باز هم عملکرد مناسب و سریعی داشت.

نمایشگر بلک بری KEY2 در برابر شعله آتش هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و پیکسل های حرارت دیده پس از گذشت مدتی به حالت طبیعی بازگشتند. آزمون خمیدگی هم نتوانست KEY2 را به چالش بکشد و این گوشی مقاومت خوبی از خود نشان داد. با این حال شما می توانید در پایان ویدئوی کامل تست مقاومت گوشی بلک بری KEY2 را مشاهده بفرمایید (لینک دانلود):



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار