کد خبر: ۱۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 24
در مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهیم بود و به تازگی گزارش شده که این گوشی احتمالاً برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت. همچنین گجت هایی که احتمالاً سامسونگ به رایگان به خریداران ارائه می کند نیز مشخص شده است.

به گزارش آی تابناک : خریداران در اروپا باید بیش از 1000 یورو برای گلکسی نوت 9 بپردازند. علاوه بر این قرار است این گوشی در رنگ های مشکی، بنفش کم رنگ (اسطوخدوسی)، آبی، قهوه ای و شاید هم بنا بر گزارش های قدیمی تر یک رنگ خاکستری عرضه شود.

احتمالاً گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی 128 و 512 گیگابایتی ارائه خواهد شد و گمان می رود تنها رنگ آبی رنگ این گوشی باشد که با قلمی طلایی رنگ راهی بازارها شود.

خریدارانی که قصد تهیه مدل 128 گیگابایتی را دارند، حداقل باید 1029 یورو پرداخت کنند، در حالی که مدل 512 گیگابایتی حداقل قیمت 1279 یورویی دارد. این گزارش اشاره کرده که در نهایت ممکن است سامسونگ قیمت نهایی را بیش از این میزان تعیین کند. در این صورت قیمت گلکسی نوت 9 نسبت به نوت 8 نیز افزایشی را تجربه خواهد کرد. با این حال گزارش شده که سامسونگ قصد دارد تخفیفاتی را برای خریداران خود از طریق فروشنده های رسمی در نظر بگیرد.

علاوه بر این رندرهای تازه منتشر شده اشاره به این موضوع دارند که احتمالاً سامسونگ 

 گوشی های خود را با باندل تجهیزات جانبی عرضه خواهد کرد. از جمله این گجت ها می توان به هدست Gear icon X، ساعت هوشمند Gear S3، کارت حافظه ماکرو اس دی و یا شارژر بیسیم ساسونگ اشاره کرد. احتمالاً سامسونگ برای این گجت ها هزینه اضافه ای را از خریداران گلکسی نوت 9 دریافت نخواهد کرد. البته شاید شرایط عرضه باندل ها و قیمت های آنها در ایران متفاوت باشد.


علاوه بر این گزارش اخیر تأیید کرده که ساعت هوشمند گلگسی واچ نیز همزمان با گلکسی نوت 9، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار