کد خبر: ۱۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 23
با توجه به فشار ناشی از تحریم های بین المللی و مختل کردن حمل و نقل هوایی، نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی برگزار می شود.
به گزارش آی تابناک : با توجه به اینکه صنعت هوایی نسبت به سایر صنایع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیش بینی می‌شود در ماه‌های آینده فشار ناشی از تحریم‌های بین المللی که یکی از اهداف آن مختل کردن فعالیت های حمل و نقل هوایی کشور است، افزایش یابد، نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در کشور برای ارائه توانمندی ها در این زمینه برگزار می شود.

این نمایشگاه در راستای پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و اجرای ماموریت ها و سیاست های تعیین شده از جمله شناسایی معضلات، تنگناها، مشکلات و موانع بنیادین و حل ریشه ای آنها توسط مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و انجمن شرکت های هواپیمایی ایران برگزار می شود.

در این نمایشگاه، نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی به منظور شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی در تامین آنها معرفی می شود.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار