کد خبر: ۱۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
هیوندای در حال حاضر برخی از محصولات خود را تحت سری N با مشخصات فنی قدرتمند روانه بازار می‌کند. با این حال هیوندای قصد دارد یک خودروی اسپرت مستقل را توسعه دهد.

به گزارش آی تابناک : در ماه‌های گذشته گزار‌ش‌های زیادی در رابطه با خودروی اسپرت هیوندای با برند N در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از این شایعات به یک خودروی اسپرت دو نفره موتور وسط اشاره می‌کنند. به تازگی اعلام شده این خودرو مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند. گزارشی جدید این موضوع را تایید کرده و خودروی جدید هیوندای را N Halo نامیده است. 

بر اساس گفته معاون ریاست بخش پرفورمنس و موتور اسپرت هیوندای، Thomas Schemera بخش N این کمپانی کره‌ای در حال توسعه یک خودروی اسپرت مستقل است. Schemera در مصاحبه با Auto Express به این موضوع اشاره کرده که هیوندای i30 N و ولوستر N اولین محصولات با برند N محسوب می‌شوند و نسل آینده خودروهای ‌N محدوده‌های قیمتی بالاتری را شامل خواهد شد. 

آقای Schemera در رابطه با خودروی مستقل بخش N شرکت هیوندای گفته است: 

باید به شما بگویم که من و Albert Biermann (مدیر بخش مهندسی هیوندای) به خودروهای قدرتمند علاقه‌ داریم و به دنبال عملی کردن چندین ایده در رابطه با  خودروی مستقل برند N هستیم. ما یک خودروی ویژه را توسعه می‌دهیم. 

در حال حاضر نمی‌توان در رابطه با خودروی مورد نظر Schemera اظهار نظر قطعی کرد. برخی از شایعات به توسعه یک خودروی اسپرت 2 نفره بر اساس خودروی مفهومی RM 16 N اشاره می‌کنند. تعدادی دیگر از شایعات خبر از توسعه یک محصول سدان قدرتمند مشابه با کیا استینگر و یا جنسیس G70 داده‌اند. با توجه به عدم اطمینان در رابطه با این محصول، انتظار می‌رود تا زمان معرفی این خودروی اسپرت چند سال دیگر فاصله داشته باشیم. 

مدیر بخش مهندسی هیوندای، Albert Biermann در گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود: 

ما در اول راه خود هستیم. شبکه فروش محصولات هیوندای خودروهای قدرتمند و سری پرفورمنس ما را در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهد و به همین علت به زمان بیشتری نیاز داریم. تولید تعداد زیادی خودروی قدرتمند در یک مدت زمان کوتاه ایده چندان مناسبی نیست. اگر در ابتدا از چندین خودروی اسپرت رونمایی کنیم، مشتریان ما در شناخت آن‌ها و آشنایی با توانایی‌های این محصولات دچار مشکل می‌شوند.



منبع : AUTO EXPRESS
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار