کد خبر: ۱۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
رئیس شورای شهر تهران ضمن حمایت از شرکت‌های داخلی در برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: هنوز مشخص نیست که نمایشگاه الکامپ در محل برگزاری نمایشگاه دائمی (سئول) برگزار شود.
به گزارش آی تابناک : محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حضور سپنتا نیکنام عضو شورای شهر یزد اظهار کرد: این موضوع را به‌فال نیک می‌گیریم و به وی تبریک عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین درگذشت آیت‌الله مجتهد تهرانی را نیز به مردم کشورمان و به‌ویژه مردم تهران تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی (سئول) اظهار کرد: این‌طور نیست که شورای شهر تهران در این خصوص اقدامی نکرده باشد و بیش از 3 ماه پیش با وزارت مربوطه صحبت کردم و آنها نیز اعلام کردند که با توجه به مسائل تحریم این نمایشگاه برگزار نخواهد شد.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: در چنین شرایطی باید از شرکت‌های داخلی حمایت ویژه‌ای شود و لذا برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها پراهمیت است.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری نمایشگاه اعلام کردند که امسال تعداد کمتری از نمایشگاه الکامپ بازدید خواهند کرد و چنانچه امسال نیز این نمایشگاه پرمخاطب باشد وضعیت تردد در زمان برگزاری نمایشگاه مشکل‌ساز خواهد شد.




منبع : تسنیم 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار