کد خبر: ۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 14
اگر از جمله افرادی هستید که آیفون یا آیپد خودتان را روی تاریخ یک ژانویه‌ی سال ۱۹۷۰ قرار داده‌اید و اکنون نمی‌توانید از آن استفاده کنید، آموزش زیر به کمک‌تان می‌آید.
راهنمای حل کردن مشکل تاریخ آیفون

همان طور که در خبرها گفته شده بود، قرار دادن آیفون یا آیپد روی تاریخ یک ژانویه‌ی ۱۹۷۰ و خاموش کردن ‌آنها، باعث می‌شود که دیگر نتوانید از دستگاه خودتان استفاده کنید. خوشبختانه راهنمای حل کردن مشکل تاریخ آیفون پیدا شده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که دلیل خراب شدن دستگاه‌های ۶۴ بیتی آیفون یا آیپد که روی تاریخ یک ژانویه‌ی سال ۱۹۷۰ قرار می‌گیرند وجود مشکلی در زمان بندی سیستم Unix بوده است. براساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، باید صبر کنند تا باتری گوشی یا تبلت به شکل کامل تمام شود.

زمانی که باتری دستگاه‌تان به پایان برسد، تاریخ گوشی به شکل خودکار به زمان حال برمی‌گردد و کاربران دوباره می‌توانند از گوشی خودشان استفاده کنند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این مشکل روی آیفون 5s، آیفون 6، آیفون 6s، تمام آیپدهایی که از زمان آیپد ایر 2 به بعد راهی بازار شدند و نسل ششم آیپاد تاچ به وجود می‌آید.

منبع: دیجی کالا مگ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار