کد خبر: ۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 14
یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه نمایش در ژاپن یعنی Japan Display از نسل دوم صفحه نمایش های Pixel Eyes خود رونمایی کرده است. صفحه نمایشی که گفته میشود در آیفون آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه نمایش در ژاپن یعنی
Japan Display از نسل دوم صفحه نمایش های Pixel Eyes خود رونمایی کرده است. صفحه نمایشی که گفته میشود در آیفون آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نسل دوم این صفحه نمایش ها شاهد تغییرات و بهینه سازی های گسترده ای بوده است و هرچند هنوز جزئیات دقیق و کاملی از آنها بیرون نیامده، اما گفته میشود حجم این تغییرات در نسل دوم این صفحه نمایش به قدری زیاد است که اغلب پرچم داران آینده به آن مجهز خواهند شد.

اولین دستاورد این شرکت در ساخت نسل دوم صفحه نمایش های Pixel Eyes این است که توانسته ضخامت را از 0.8 میلیمتر به 0.5 میلیمتر کاهش دهد که این هدف با استفاده از یک سازه گیرنده و همچنین مواد جدید محقق شده است.

همچنین این صفحه نمایش قادر به تشخیص استیلوس یا قلم تا قطر 1 میلیمتر است که حساسیت بالای آن را برابر کنش ها نشان میدهد. اما شاید بزرگترین و مهمترین بهینه سازی که در این نسل از صفحه نمایش صورت گرفته مربوط به این موضوع است که اکنون Pixel Eyes قادر به عملکرد و پاسخ گویی حتی در زیر آب و با انگشت خیس است.

از آنجایی که آیفون 7 طبق شایعات و حدس و گمان های مطرح شده تا کنون از ویژگی Waterproof یا ضد آب برخوردار است به نظر میرسد که از این صفحه نمایش و تکنولوژی های آن بهره گرفته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار