کد خبر: ۱۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 19
آماده هستید تا بازی آنلاین و لذت بخش Fortnite را روی سیستم عامل اندروید اجرا کنید؟حال این بازی برای سیستم عامل محبوب موبایلی دردسترس است.
به گزارش آی تابناک : در اواخر هفته با سرویس جدید GeForce NOW دستگاه SHIELD TV انویدیا می توان بازیهای جدید بزرگی را در اندروید اجرا کرد. البته این قابلیت تنها برای بازیکنان ایالات متحده دردسترس خواهد بود. این بازیها طیف گسترده ای از عناوین AAA بزرگ را در برمی گیرد که به سیستم عامل همراه اندروید خواهند بود. عناوینی که مشاهده نام آن می تواند برای گیمرها لذت بخش باشد.

SHIELD TV تی وی باکس اندرویدی انویدیا بوده که می تواند به اجرای بازیهای بزرگ روی سیستم خود بپردازد. از عناوین در راه این تی وی باکس باید به Fortnite, Black Ops 3, Far Cry 5, PUBG, Jurassic World Evolution, Realm Royale, The Crew 2, Islands of Nyne, plus و چندی دیگر اشاره داشت.

در حال حاضر بازی چند نفره شوتر سوم شخص Fortnite: Battle Royale بسیار محبوب بوده و توانسته موردتوجه قرار گیرد. گفتنیست شاید در این لیست عناوین بزرگی مشاهده شود اما تنها بازی Fortnite: Battle Royale رایگان بوده و باقی در شبکه استیم و یوپلی با پرداخت هزینه ای قابل دریافت هستند و رایگان محسوب می نمی شوند. Fortnite ساخته استودیو مطرح Epic Games سازنده فرنچایز Gears OF War بوده و در نسخه جدید آن می توان تجربه لذت بخشی داشت.

شرکت انویدیا مدت ها قبل بود که به بروزرسانی SHIELD TV پرداخت و بازیکنان می توانند از طریق NVIDIA Games اپ به اجرا بازیهای مختلفی پرداخت. SHIELD TV همیشه بروزرسانی های نرم افزاری دریافت می کند و انویدیا نیز هر چند سال در بحث سخت افزاری این تی وی باکس یا همان ست تاپ باکس را بروزرسانی می کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت انویدیا مراجعه کنید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار