کد خبر: ۱۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
سامسونگ در آخرین ویدئوی تبلیغاتی خود که 30 ثانیه است؛ برتری اس9 را در سرعت‌های دانلود در مقابل آیفون 10 به رخ کشیده است، و جدیدترین پرچم‌دار کمپانی اپل، یعنی آیفون ده را مسخره کرده است.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ به دلیل استفاده از مودم‌های بهتر LTE نسبت به اپل دارای سرعت‌های دانلود بیشتری است. هم‌چنین سامسونگ دارای قابلیتی است که می‌توانید از اینترنت وای‌فای و دیتای موبایل به طور هم‌زمان استفاده کنید و سرعت آن‌ها را به یک‌دیگر اضافه کنید. اینها باعث شده تا سامسونگ دست به تمسخر اپل در مقابل تصور مشتریانش بزند. این فیلم 30 ثانیه‌ای یکی از فروشگاه‌های رسمی اپل را نشان می‌دهد (که در ایران وجود ندارد)؛ مسئول فروش درحال صحبت با یک خریدار است که قصد خرید آیفون 10 را دارد. این خریدار از این که سرعت دانلود آیفون ایکس از اس 9 سریع‌تر نیست خبر دارد و از مسئول فروش این سوال را می‌پرسد که چرا وقتی آیفون قرار است گوشی از آینده باشد، سرعت‌های دانلودش از اس 9 کمتر است؟ فروشنده که جوابی برای این سوال ندارد کمی فکر می‌کند. ولی سامسونگ جواب را به ما می‌گوید آیفون خود را به اس9 ارتقاء دهید!

این ویدئو اصولاً به بزرگ‌ترین شیوه تبلیغات اپل حمله کرده است. اپل همیشه می‌گوید که گوشی‌هایش بهترین هستند و با گوشی‌های اپل در امان هستید. و طرفداران آیفون نیز همیشه برتر بودن گوشی‌های دیگر را انکار می‌کنند. از آنجایی که اپل و سامسونگ بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند هستند سامسونگ به این‌که اپل تعدادی از مشتریانش را از دست دهد علاقه بسیاری دارد. از این رو بارها و بارها به نقطه ضعف‌های اپل در ویدئوهای تبلیغاتی خودش حمله کرده است. البته با همه تلاش‌های سامسونگ هنوز هم اپل مشتریان خود را حفظ کرده است. 





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار