کد خبر: ۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 14
گوشی هوشمندی که به تازگی توسط شرکت Oukitel ساخته شده، مجهز به یک باتری 10 هزار میلی آمپر است که بیش از یک هفته و چند روز پاسخگوی انرژی مورد نیاز هوشمند است.
گوشی هوشمندی که به تازگی توسط شرکت Oukitel ساخته شده، مجهز به یک باتری 10 هزار میلی آمپر است که بیش از یک هفته و چند روز پاسخگوی انرژی مورد نیاز هوشمند است.

فراموش کنید که میتوان با استفاده از قاب های جدید یا پاور بانک ها باتری گوشی هوشمند را زنده نگه داشت. اگر شرکت Oukitel به مسیر خو ادامه دهد، به زودی شاهد ورود گوشی هوشمندی به بازار خواهیم بود که بنا به تخمین کارشناسان باتری آن میتواند حدود 10 روز پاسخگو باشد.

هوشمند K10000 این شرکت مجهز به یک باتری 10 هزار میلی آمپر است که در تحت شرایط استفاده عادی 10 تا 15 روز شارژ خود را ذخیره میکند. اگر این موضوع تنها یک ترفند برای بازاریابی نباشد، میتوان گفت که با این هوشمند یک مسافرت آخر هفته خوب خواهید داشت که قبل از تمام شدن باتری گوشی هوشمند خود میتوانید عکس های این سفر را در فیسبوک یا اینستاگرام آپلود کنید!

باتری این گوشی هوشمند 10 روز دوام می آورد!

اما اگر این مطلب را میخوانید و با خود میگویید "حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است" شک و بدگمانی شما زیاد هم بی جا نیست. البته نه با این شدت. هوشمند K10000 به لحاظ قدرت سخت افزاری یکی هوشمند میان رده است. پردازشگر 1 گیگاهرتز چهار هسته ای مدیا تک صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح 720 پیکسل دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو و حافظه قابل ارتقای 16 گیگابایت.

کاملا مشخص است که مشخصات سخت افزاری این هوشمند هرچند چندان دل زننده نیست، اما یکی از مهمترین نکته ها در مورد چرایی افزایش طول عمر باتری این هوشمند است. در واقع K10000 یک باتری بزرگ است که یک گوشی هوشمند به آن چسبیده!

هرچند بهای 40 دلاری آن برای پیش خرید، بهایی بسیار جالب توجه است اگر به فکر گوشی هوشمندی هستید که تمام طول هفته را بدون نیاز به شارژ باتری با آن کار کنید. این گوشی هوشمند در تاریخ 21 ژانویه 2016 وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار