کد خبر: ۱۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
شرکت لکسوس تا به امروز محصولات هیبریدی زیادی را روانه بازار کرده است. با این حال این کمپانی ژاپنی قصد دارد از یک خودروی سوپر اسپرت هیبریدی رونمایی کند.

به گزارش آی تابناک : همانطور که می‌دانید شرکت لکسوس محصولات هیبریدی خود را با پسوند H و خودروهای قدرتمندش را با پسوند F در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تا به امروز این برند ژاپنی از محصولی با پسوند FH یا HF رونمایی نکرده است. این احتمال وجود دارد که در آینده با چنین محصولی ملاقات کنیم. 

در فستیوال Goodwood مدیر لکسوس، Yoshihiro Sawa در مصاحبه‌ای با Auto Express در رابطه با برخی برنامه‌های آینده این شرکت سخن گفته است. Sawa اعلام کرده که خودروهای سری F از اهمیت بسیار بالایی برای لکسوس برخوردارند. Sawa در رابطه با استراتژی لکسوس گفته است: 

این احتمال وجود دارد که یک خودروی GT F را معرفی کنیم. در صورت معرفی، این محصول به موتور برقی و یک موتور قدرتمند بنزینی مجهز می‌شود. ما تنها به دنبال استفاده از موتورهای 10 سیلندر، 8 سیلندر و یا توربوشارژر دوقلو نیستیم. این موتورها از اهمیت بالایی برخوردار هستند با این حال ما در آینده به دنبال اتصال تکنولوژی‌ها به یکدیگر هستیم. 

مدیر لکسوس اطلاعاتی بیشتری را در رابطه با این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. این احتمال وجود دارد که خودروی اسپرت هیبریدی لکسوس با همکاری بی‌ام‌و توسعه پیدا کند. در حال حاضر شرکت مادر لکسوس، تویوتا در حال همکاری با بی‌ام‌و برای توسعه تویوتا سوپرا و بی‌ام‌و Z4 است. 

تویوتا به تنهایی در حال توسعه خودروی سوپراسپرت اختصاصی خود است. این احتمال وجود دارد که سوپرکار بعدی تویوتا مانند لکسوس LFA با برند لکسوس روانه بازار شود، البته می‌توان انتطار داشت که این محصول لوگوی تویوتا را نیز یدک بکشد. 

در صورتی که لکسوس قصد داشته باشد یکی از محصولات سری F خود را به سیستم هیبریدی مجهز کند، گزینه‌های زیادی را پیش‌روی خود می‌بیند. در حال حاضر خودروهای لکسوس IS F، لکسوس RC F و GS F دارای موتورهای 8 سیلندر تنفس طبیعی هستند. لکسوس می‌تواند یکی از این محصولات را با سیستم هیبریدی معرفی کند و یا اینکه یک خودروی جدید را توسعه دهد.






منبع : CARBUZZ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار