کد خبر: ۱۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
شرکت گیگابایت 2 منبع تغذیه جدید را به محصولات خود افزود؛ این شرکت AORUS P850W و P750W را با توان های 750 و 850 وات معرفی نمود که برای سیستم های حرفه ای و نیمه حرفه ای خانگی مناسب هستند.

به گزارش آی تابناک : هر دو محصول دارای استاندارد بازدهی 80 PLUS Gold بوده و به گفته گیگابایت، بازدهی آنها تا 90% نیروی خالص خواهد بود. گیگابایت در منابع تغذیه خود از خازن های 100% ژاپنی بهره گرفته است و با توجه به استفاده از تک ریل 12 ولت، خروجی بخش حساس سیستم را به خوبی تائید می کند.

یک فن 135 میلی متری با دو بلبرینگ، تهویه پاورهای سری AP را بر عهده دارد. این فن ها با دارا بودن ویژگی PWM، به نسبت توان خروجی روشن و یا خاموش خواهند بود. ویژگی دیگر آنها در طراحی 100% ماژولار است که مدیریت کابل کشی و البته تهویه را بهبود می بخشد. این فن ها دارای طول عمر 50 هزار ساعت هستند. گیگابایت مهمترین استانداردهای امنیتی نظیر OVP/OPP/SCP/UVP/OCP/OTP را در سری جدید پاورهای AORUS P850W و P750W گنجانده است.

هر دو محصول قابلیت پشتیبانی از پردازنده های اینتل از نسل هسول به بعد را دارا بوده و یک وارانتی 10 ساله نیز در کنار آنها قرار دارد. گیگابایت مدعی امکان انجام اورکلاک، استفاده در سیستم های رندرینگ و مخصوص بازی شده است. در حال حاضر اطلاعی از قیمت گذاری آنها وجود نداشته با این حال گیگابایت تائید می کند که هر دو مدل به زودی راهی بازارهای جهانی خواهند شد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار