کد خبر: ۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 14
گوشی ویوو Nex S یکی از اولین هایی است که به معنای واقعی در رده گوشی های بدون حاشیه قرار میگیرد. به دلیل مکانیزم جدیدی که ویوو در طراحی دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته است، یعنی حالتی که دوربین از دورن گوشی بیرون میاید، عملاً پنل جلو هیچ حاشیه ای ندارد. اما شما احتمالاً هرگز شانس خرید این گوشی را پیدا نخواهید کرد. چرا که ویوو Nex S را تنها در بازار چین عرضه کرده است، اما به لطف کانال JerryRigEverything در یوتیوب می توانید مشاهده کنید که مقاومت این دستگاه در برابر شکنجه های زک چقدر است.

به گزارش آی تابناک : همانطور که پیش تر ذکر شد، JerryRigEverything حاشیه های بسیار باریکی دارد و هیچ بریدگی ای در بالای نمایشگر برای دوربین تعبیه نشده است. در عوض یک بلوک موتوریزه شده زمانیکه شما قصد گرفتن عکس سلفی داشته باشید؛ دوربین را در رون گوشی بیرون میاورد. این دوربین اولین چیزی بود که در ویدئوی زک مورد شکنجه قرار گرفت، اما خوشبختانه سربلند بیرون آمد. این بلوک خیلی شل به نظر نمیاید، حتی زمانیکه به آن فشار وارد کنید، باز هم بالا باقی می ماند و یا بسته به فشاری که شما به آن وارد می کنید، به طور خودکار عکس العمل نشان میدهد. جالب است که حتی زمانیکه می خواهید با زور جلوی دوربین را از داخل رفتن بگیرید، زور مکانیزم دوربین از شما بیشتر است و دوربین را می بندد.

ادامه تست گوشی JerryRigEverything به طور معمول و مشابه با آن چیزی است که در تست های قبلی خود بر روی گوشی ها انجام میداد. صفحه نمایش OLED این گوشی در مقایسه با قاب فلزی اس از خود مقاومت بیشتری نشان میداد. در آزمایش خمیدگی اما همانطور که مشاهده خواهید کرد Nex S خم شد، اما نشکست. با اینکه صفحه نمایش گوشی دچار شکستگی و آسیب نشد، قاب گوشی کمی از حالت عادی خارج شد. از نظر ما ویوو Nex S از آزمون زک سربلند بیرون آمد، اما اگر این موضوع را باور ندارید، از شما دعوت می کنیم ویدئوی تست مقاومت این گوشی را تماشا بفرمایید:




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار