کد خبر: ۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 13
تنها چند ماه تا عرضه رسمی FIFA 19 باقی مانده هست و همانطور که تریلر این بازی در مراسم E3 نشان داد کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال با لباس رئال مادرید بازیکنی است که بر روی کاور اصلی این عنوان قرار خواهد گرفت اما همه چیز به یک باره با انتقال این ستاره بزرگ به تیم یوونتوس تغییر کرد و مشکلاتی را نیز برای شرکت الکترونیک آرتز به وجود آورده است .
به گزارش آی تابناک : این تغییر ناگهانی از گذشته یکی از مشکلات بازی های ورزشی بوده است اما این مشکل در بازی فیفا 19 بسیار بزرگ تر خواهد بود زیرا الکترونیک آرتز از تصویر رونالدو با لباس رئال مادرید در تمامی کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرده  و مشکلاتی را برای بخش بازریابی جدید ترین عنوان فیفا به وجود آورده است .

اگرچه در حال حاضر رئال مادرید انتقال رونالدو به یوونتوس را تایید کرده است اما پیش از این خبر هایی مبنی بر انتقال رونالدو به تیمی دیگر در رسانه ها اعلام شده بود اما شرکت الکترونیک آرتز بدون توجه به این شایعات کل بازاریابی فیفا 19 را با تصویر رونالدو با لباس رئال مادرید انجام داد .

مشکل پیش آمده برای بازی فیفا دقیقا مشابه مشکلی است که سال گذشته با انتقال نیمار از بارسلونا به پاریسن ژرمن برای کونامی به وجود آمد و نیمار با لباس تیم بارسلونا بر روی کاور بازی PES 2018 قرار گرفت . نکته جالب توجه این است شرکت 2K Sport  از اتفاق به وجود آمده برای این دو شرکت بزرگ بازی سازی درس گرفته و امسال تنها از صورت لبرون جیمز در کاور عنوان NBA 2K19 استفاده کرده است تا در صورت انتقال این ستاره بزرگ دنیای بسکتبال مشکلی برای بازار یابی بازی به وجود نیاید .

حال شرکت الکترونیک آرتز باید باید تمامی کاور ها کمپین های بازاریابی خود را تغییر داده و کاور جدیدی از رونالدو با لباس یوونتوس طراحی کند که به نظر کار چندان مشکلی نخواهد بود . تنها مشکل بزرگ شرکت EA Sports حالت Journey بازی است که در آن رونالدو باید مراحل پیشرفت خود را در تیم رئال مادرید طی کند . تغییر این بخش از بازی کار بسیار سخت و زمان بر است و باید دید الکترونیک آرتز برای تغییر این حالت برنامه ای دارد یا اینکه همانطور که هست عرضه خواهد کرد .

شایان ذکر است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بازی FIFA 19 در تاریخ 29 سپتامبر (6 مهر) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار