کد خبر: ۱۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
استودیو Motion Twin سر انجام پس از مدت ها زمان دقیق انتشار بازی Dead Cells را اعلام کرد . در حال حاضر این عنوان در سرویس دسترسی زود هنگام Steam قرار دارد اما از تاریخ 7 آگوست ( 16 مرداد ) عرضه رسمی این بازی آغاز خواهد شد . علاوه بر کاربران رایانه های شخصی ، کابران پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز می توانند این عنوان را با قیمت 24.99 دلار خریداری نمایند .

به گزارش آی تابناک : عنوان Dead Cells یک بازی در سبک مترویدونیا است که از گرافیک دو بعدی برخوردار می باشد اما نحوه روایت و گیم پلی بازی بسیار درگیرانه است . در پایان هر مرحله , رئیس بزرگی انتظار شما را می کشد و کاربران  تنها با نابود کردن آن مجوز رفتن به مرحله بعد را دریافت خواهند کرد . کاربران هرچه مراحل بیشتری به جلو بروند و ماموریت های بیشتری را پشت سر بگذارند بازی این اجازه را به آن ها می دهد تا مهارت های خود را بهبود بخشیده و یا به توانایی های جدیدتری دست یابند . در طول بازی بازیکنان دو سلاح اصلی و دو سلاح جانبی در اختیار دارند و می توانند سلاح های جدید و بسته های سلامتی را نیز بدست آورند .  

در بروز رسانی اخیر این بازی قدرت سلاح افزایش یافته و چندین سلاح و منطقه  جدید نیز به بازی اضافه شده است . علاقه مندان در حال حاضر می توانند این عنوان را با 20 درصد تخفیف برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پیش خرید کنند . شایان ذکر است که پیش خرید کنسول نینتندو سوییچ  از تاریخ 18 جولای (27 تیر) آغاز خواهد شد .

در ادامه می توانید تریلر این بازی را هنگامی مشاهده نمایید :



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار