کد خبر: ۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 09
تقریبا یک ماه قبل و درست در آغاز رقابت های جام جهانی 2018 در روسیه، مسابقه ویژه ای را با موضوع این رویداد بزرگ در وب سایت آغاز کردیم. این مسابقه ویژه جام جهانی 2018 با سخت افزار نام گرفت به پیش بینی نتیجه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جریان جام جهانی 2018 روسیه اختصاص داشت و از کاربران خواسته شد پیش بینی های خود برای بازی های ایران را به عنوان پاسخ ارسال کنند.

به گزارش آی تابناک : پس از حذف تیم ملی از جام جهانی در دور گروهی و تعطیلی دو روزه بازی ها پیش از انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی، حالا بهترین زمان برای مشخص کردن برندگان این مسابقه است.

تصمیم اولیه برای مشخص کردن برندگان، قرعه کشی بین افرادی بود که نتیجه هر سه بازی را درست پیش بینی کرده باشند. با این حال هیچ یک از شرکت کنندگان موفق به انجام چنین کاری نشدند و هیچ پاسخ صحیحی برای پیش بینی نتیجه هر سه بازی توسط شرکت کنندگان ارسال نشد. در نتیجه تصمیم بعدی، اعطای امتیاز به ازای پیش بینی های صحیح بود. پس از انجام بررسی ها، به پیش بینی کاملا صحیح نتیجه بازی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه 10 امتیاز و به پیش بینی نتیجه با تفاضل گل درست (نتیجه اشتباه و اعلام صحیح نسبت گل های رد و بدل شده) هم 5 امتیاز اختصاص یافت. به این ترتیب دو نفر از شرکت کنندگان با 2 پیش بینی کاملا صحیح و یک پیش بینی صحیح تفاضل بهترین نتیجه را کسب کردند و به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب می شوند:

  • سام با نام کاربری sam666 و ایمیل sha****@yahoo.com
  • مهرداد رستمی نژاد با نام کاربری Mehrdad-Rostami-nezhad-google و ایمیل m.ha*******@gmail.com

ضمن تبریک به برندگان محترم و با تشکر از همه همراهان و شرکت کنندگان عزیز، از برندگان خواشمند است ظرف مدت 2 هفته اطلاعات خود شامل اسکن کارت ملی، آدرس و شماره تماس را به ایمیل info@sakhtafzarmag.com ارسال کنند تا فرآیند ارسال جوایز برای آنها انجام شود.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار