کد خبر: ۱۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 09
فروشگاه مایکروسافت احتمالا تاریخ عرضه عنوان Darksiders III را منتشر کرده است و امکان این وجود دارد که این عنوان در سال جاری منتشر شود.

به گزارش آی تابناک : عنوان Darksiders III چندین ماه پیش معرفی شده است و از زمانی معرفی تابحال خبری از آن منتشر نشده است. تنها چیزی که از آن می‌دانیم این است که با یکی دیگر از سوار های گروه آخرالزمان یعنی Fury سرکار داریم و با این شما به عنوان سومین سوار کار از این گروه ادامه داستان عناوین قبل را دنبال خواهید کرد.

THQ Nordic ساخت ادامه این فرنچایز را بدست گرفت است و این خبر به این موضوع اشاره دارد که به احتمال زیاد نسخه ایکس باکس وان ایکس این عنوان منتشر خواهد شد. براساس آخرین خبر منتشر شده از این عنوان مایکروسافت تاریخ عرضه این عنوان را در فروشگاه خود منتشر کرده است.

بر اساس پست گذاشته شده در فروشگاه مایکروسافت، عنوان Darksiders III در تاریخ 27 نوامبر سال 2018  عرضه خواهد شد. اما نمی‌توان از این تاریخ عرضه اطمینان داشت و ممکن شایعه باشد البته روز عرضه این عنوان سه شنبه است و این تاریخ عرضه به رسم و قانون همیشگی عرضه عناوین احترام گداشته است و آنها را رعایت کرده است. با این حال هنوز استودیو THQ Nordic هیچ خبری در این مورد منتشر نکرده است.

بر اساس سایت خبری TrueAchievements، چند نسخه پیش فروش وجود خواهد داشت. دو نسخه از این عنوان با نام های The Darksiders III: Deluxe و Darksiders III: Blades & Whip دارای یک روز دسترسی زود هنگام خواهند بود. نسخه Blades & Whip دارای دو نسخه دیگر این عنوان یعنی Darksiders: Warmastered  و Darksiders II: Deathinitive خواهد بود.

عنوان Darksiders III، عنوانی سوم شخص و ماجراجویی در سبک "هک اند اسلش” می‌باشد که نسخه قدیمی این عنوان محبوبیت بسیار زیادی پیش گیمرها دارند. جایی که گیمرها در نقش سومین سوار گروه آخرالزمان یعنی Fury به دنبال شکست هفت گناه مرگبار وارد فضایی آخرالزمانی از بهشت تا اعماق جهنم می‌شوند و به ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌پردازند. شخصیت Fury به عنوان یک ساحر، به دنبال برقراری تعادل میان خیر و شر است. او توانایی استفاده از جادو‌های مختلفی را دارد و سلاح مخصوص او یک شلاق است.

 



منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار