کد خبر: ۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 09
نوکیا X6 در اواسط ماه می به صورت رسمی رونمایی شد و حالا زمانی مناسبی به نظر میرسد تا شرکت فنلاندی از گوشی جدید خود پرده برداری کند.

به گزارش آی تابناک : Nokia X5 قرار است که در تاریخ 11 جولای (20 تیر) به صورت رسمی معرفی شود،  با وجود آنکه شایعه این خبر چند روز قبل هم شنیده شده بود، حالاً رسمی در شبکه اجتماعی Weibo و توسط شرکت تأیید شده است.


مراسم معرفی گوشی در شهر پکن چین و در ساعت 8 به وقت محلی برگزار خواهد شد، این یعنی چهارشنبه اطلاعات کاملی از گوشی نوکیا X5 در اختیار ما خواهد بود. البته شایعات اینگونه شنیده می شود که نوکیا X5 احتمالاً در بازار جهانی با نام نوکیا 5.1 پلاس و با پردازنده هلیو P60 عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات قبلی چیپ ست مدیاتک این گوشی با 3 یا 4 گیگابایت رم همراه می شود. صفحه نمایش این گوشی هم مجهز به بریدگی ای در بالای خود است و با روزولوشن HD+ و نسبت ابعاد 19:9 خواهد بود. براساس اطلاعاتی که توسط رگولاتوری چینی منتشر شده است دوربین دوگانه نوکیا X5 دارای سنسورهای 13+5 مگاپیکسلی است و ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت می باشد.

انتظار میرود که قیمت ارزان ترین نسخه این گوشی 800 یوان و گرانترین آن 1000 یوان باشد. این یعنی نوکیا X5 با قیمتی در حدود 120 تا 150 در بازار عرضه خواهد شد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار