کد خبر: ۱۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 08
چند هفته پیش گزارشی ارائه‌‌شد که نشان می‌داد اسپیکرهای جدید شرکت هارمن کاردن مبتنی‌بر دستیار صوتی کورتانا، فروش خوبی نداشت و تنها سهم اندکی از بازار را به خود اختصاص داد.این موضوع بدین معنی است که شرکت مایکروسافت اساسا نتوانست رقابت چشم‌گیری را در عرصه اسپیکر‌های هوشمند با سایر شرکت‌ها انجام‌دهد.

به گزارش آی تابناک : در عرصه گوشی‌های ویندوزفونی مایکروسافت اعلام‌ کرده‌بود، اگر شرکت‌های سخت‌افزاری وارد این‌عرصه نشوند خود دست به تولید گوشی خواهد زد. اگر این شایعات اخیر در زمینه‌ی اسپیکرهای هوشمند صحت داشته‌باشند، ممکن‌است  در زمینه‌ی بلندگو‌های هوشمند نیز این شرکت مسیر مشابهی را طی کند.

بنابر منابع Winfuture.de، مایکروسافت به‌همراه کوانتا در‌حال ساختن بلندگو‌های هوشمند جدیدی هستند. این دستگاه در مراحل اولیه‌ی ساخت خود قرار‌دارد و تنها بوردهای اصلی آن ازقبل ساخته شده‌است و همچنین تنها جزئیاتی که تاکنون در‌مورد آن‌ها قطعی به نظر می‌رسد این است که این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون212 مجهز خواهد‌شد.

 

هنوز کاملا مشخص نیست که آیا مایکروسافت می‌خواهد این محصول را تحت نام تجاری خود منتشر کند یا اینکه آن‌را به عنوان محصول تجاری به بازار عرضه کنند که دیگر سازندگان مانند Dell و Hp بتوانند آن‌را تحت برند تجاری خود عرضه کنند.

اگرچه هنوز ممکن است این پروژه به زمان دیگری موکول‌شود اما ورودمجدد آن به بازار سخت‌افزار مصرفی جالب‌ توجه خواهد‌بود.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار