کد خبر: ۱۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 08
گروه Stone اعلام کرده که برنده مناقصه موسسه بهداشت عمومی انگلستان (PHE) برای تامین تجهیزات و به‌روزرسانی کامپیوترها از ویندوز 7 به ویندوز 10 شده‌است. قرارداد فوق موجب مهاجرت 5500 نفر از کارمندان این شرکت به ویندوز 10 پیش از پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 در سال 2020 خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : آنها از سرویس System Centre Configuration Manager مایکروسافت برای پیکربندی کلیه کامپیوتر‌ها استفاده خواهند‌ کرد و تمامی درایور‌ها و  نرم‌افزارهای مورد نیاز کارکنان موسسه بهداشت عمومی انگلستان بر روی کامپیوترها از پیش نصب خواهند شد.

 Simon Pettit مدیرعامل گروه Stone بیان می‌کند:

از این‌که ما به‌عنوان پشتیبان شرکت PHE برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید  انتخاب شده‌ایم، هیجان‌زده هستیم. این مناقصه بیانگر استفاده‌ی وسیع از تجهیزات جدید برای PHE است، از ابتدا کاملا مشخص بوده که آنها خواستار یک به‌روز‌‌رسانی یکپارچه برای اطمینان از حداقل میزان اختلال در کارهای اصلی و مهم کارکنان شرکت بوده‌اند. Stone به‌عنوان یکی از معدود تولیدکنندگان راه‌حل‌های عمومی مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات در انگلستان که تجهیرات موردنیاز تولید را نیز در اختیار دارد، دارای تجارب اثبات شده‌ای در تحویل تجهیزات در مقیاس بزرگ است، تجهیزاتی که به‌محض تحویل قابل استفاده خواهند‌ بود. این به معنای آن است که ما در جایگاه مناسبی برای کمک و پشتیبانی از PHE در جایگزین کردن یکپارچه تجهیزات جدید مجهز به ویندوز 10 هستیم. این موضوع برای PHE به‌عنوان یک تغییر بزرگ مطرح بوده که با تصمیم برای انتخاب Stone به‌عنوان تامین‌کننده‌ی برگزیده، تسهیل شده‌ است.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار