کد خبر: ۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 08
تخفیفات آخر هفته کامپیوتر جایی است که داغ‌ترین بازی های روز دنیا از سرتاسر اینترنت در یک جا جمع شده و برای شما کاربران ارایه می‌شود. علاوه بر این تخفیفات، چندین بازی نیز برای آخر هفته رایگان می‌شود. پس با تیم کافه ایکس باکس ما همراه باشید تا از تخفیفات جدید این هفته باخبر شوید.

به گزارش آی تابناک : بازی جذاب و دوست داشتنی Rocket League به مناسبت سه سالگی خود، در استیم برای آخر این هفته رایگان شده است. در طی این چند روز تمامی مود های مختلف بازی، محیط‌ها و سرویس آنلاین در دسترس است. علاوه بر آن کسانی که مایل هستند بازی را به طور دایمی خریداری کنند، می‌توانند از تخفیف 50 درصدی آن بهره ببرند.

در همین حین، بازی Destiny 2 نیز برای آخر هفته رایگان است اما این بار سرویس ارایه دهنده آن Blizzard.net می‌باشد. به جز محتوای اضافی، کل بازی به صورت آفلاین و آنلاین در دسترس کاربران است. تخفیفی نیز برای خریداران این بازی در طی آخر هفته در نظر گرفته شده است.

در لیست پایین تمامی عناوین تخفیف خورده در سایت های مختلف را یک‌جا جمع‌آوری کرده‌ایم. در ابتدا نام بازی نوشته شده و سپس قیمت به همراه سایت ارایه دهنده آن ذکر شده است. شما می‌توانید برای خرید هر یک از عناوین مورد نظر خود روی قسمت قرمز رنگ کلیک کرده و به سایت آن فروش آن مراجعه نمایید.





منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار