کد خبر: ۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 12
محققان در دانشگاه لندن موفق شدند به بالاترین سرعت انتقال داده ها یعنی 1.125 ترابیت بر ثانیه دست پیدا کنند و برای اینکه بتوانید به خوبی این سرعت را درک کنید، «رابرت ماهر» در باره ان میگوید: با این سرعت میتوانید کل سریال بازی تاج و تخت را در فرمت HD تنها ظرف یک ثانیه دانلود کنید!

محققان در دانشگاه لندن موفق شدند به بالاترین سرعت انتقال داده ها یعنی 1.125 ترابیت بر ثانیه دست پیدا کنند و برای اینکه بتوانید به خوبی این سرعت را درک کنید، «رابرت ماهر» در باره ان میگوید: با این سرعت میتوانید کل سریال بازی تاج و تخت را در فرمت
HD تنها ظرف یک ثانیه دانلود کنید!

در این آزمایش محققان دانشگاه لندن سیگنال ها را از طریق 15 کانال مختلف پردازش کرده و در نهایت به یک کانال عظیم هدایت کرده اند.

البته این تکنولوژی قرار نیست به این زودی ها سر از خانه های کاربران در آورد بلکه هنوز در مراحل آزمایشی به سر میرد و مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر عملیاتی شدن آن به شکل انبوه باشیم.

در این آزمایش محققان دانشگاه لندن برای رسیدن به بالاترین سرعت ممکن فرستنده را مستقیما به گیرنده متصل کردند زیرا استفاده از فیبر نوری در بین این دو منجر به منحرف شد سیگنال ها در هنگام انتقال داده ها شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار