کد خبر: ۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 05
بر اساس بررسی های یکی از تحلیلگران بازار و برخلاف خوش بینی های پیشین، فروش پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S9 نسبت به محصول نسل قبل دچار افت شده. این در حالی است که گلکسی S8 نیز نسبت به پرچمداران قبل از خود همین وضع را داشته است.

به گزارش آی تابناک : این فرد در محاصبه با خبرگزاری رویترز می گوید که اگر بخواهیم رکورددار فروش را در میان کهکشانی ها رده اول سامسونگ جستجو کنیم، باید به چند نسل عقب تر و موبایل بسیار محبوب گلکسی S4 مراجعه کنیم که توانست در سرتاسر دنیا ۸۰ میلیون نفر را راضی به خرید خود کند.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ نسبت به گلکسی S8

البته نباید فراموش کرد که تعیین دقیق میزان فروش یک گوشی موبایل در سرتاسر دنیا به هیچ وجه کار ساده ای نیست. در این میان بهترین آمار مراجعه به میزان عرضه کمپانی ها مختلف در بازه های سه ماهه است که از طرف موسسه  IDC ارائه می شود، اما میزان دقیق موبایل های به فروش رفته باز هم نامعلوم باقی می ماند.

با در نظر گرفتن مطلب بالا، باز هم درک این که اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ دیگر مثل سابق نمی فروشند کار چندان سختی نیست. کارشناس مورد اشاره به رویترز گرفته است که احتمالاً گزارش مالی جدید سامسونگ حاوی درصدی از افت فروش موبایل های این شرکت باشد. آمارهای کمپانی کره ای تا همین وقت سال نیز افتی ۹ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۷ نشان داده اند.

علی رغم خیز بلند برندهای بزرگ چینی همچون هواوی، شیائومی و ویوو، و همچنین فشارهای وارده از سمت اپل، سامسونگ همچنان رتبه نخست تولید کنندهای موبایل در دنیا را در اختیار دارد، اما به نظر نمی رسد حفظ این جایگاه در ماه های آینده کار چندان ساده ای باشد.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ نسبت به گلکسی S8

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پرچمداران کره ای در طی یکی دو سال اخیر فاقد ویژگی هایی منحصر به فرد بوده اند. ویژگی هایی که بتواند به تنهایی خریداران را به سمت این محصولات متمایل کند. تغییرات گلکسی S9 نسبت به S8 آنقدر کم و بعضاً تخصصی هستند که اهمیتی برای کاربران عادی ندارند. این همان بلاییست که شنیده شده قرار است بر سر گلکسی نوت 9 نیز بیاید. بنابراین بعید است در سال جاری تغییری در روند نزولی برند بزرگ آسیایی ایجاد شود.




منبع : android authority
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار