کد خبر: ۱۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
فولکس واگن بیتل یکی از محبوب‌ترین خودروها در دنیا محسوب می‌شود. در حالی که در گذشته اعلام شد نسل جدید این خودرو معرفی نمی‌شود، به نظر می‌رسد احتمال رونمایی از آن وجود دارد.

به گزارش آی تابناک : مدل کنونی فولکس واگن بیتل دومین نسل مدرن این خودرو محسوب می‌شود که بر اساس پلتفرم قدیمی خودروی گلف Mk6 توسعه یافته است. این تولیدکننده خودروی آلمانی در حال حاضر مشغول توسعه گلف Mk8 است. توسعه مدل جدید گلف به معنای ملاقات با نسل جدید فولکس واگن بیتل در آینده نزدیک نیست. در صورتی که فولکس واگن قصد داشته باشد نسل جدید این خودرو را رونمایی کند با یک محصول انقلابی روبه‌‍رو خواهیم شد.

به تازگی گزارشی از سوی Autocar منتشر شده که بر اساس آن فولکس واگن قصد دارد مدل 4 درب برقی بیتل را توسعه دهد. در گذشته نه چندان دور مدیر عامل شرکت فولکس واگن و همچنین مدیر بخش طراحی این شرکت اعلام کرده بودند که امکان توسعه نسخه برقی خودروی بیتل وجود دارد. با این حال مقامات فولکس واگن به این نکته اشاره کرده‌اند که قبل از معرفی این اتومبیل، فولکس واگن از چند خودروی برقی مهم رونمایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش طراحی اولیه این خودرو صورت گرفته است با این حال فولکس واگن برای تصمیم‌گیری نهایی به دو تا سه سال زمان نیاز دارد. انتظار می‌رود این برند آلمانی در این مدت از چند خودروی برقی مهم رونمایی کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت خودرو به دنبال توسعه محصولات برقی هستند.

 در صورتی که فولکس واگن تصمیم بگیرد این خودرو را تولید کند، فولکس واگن بیتل برقی بر اساس پلتفرم MEB این شرکت توسعه پیدا می‌کند. این پلتفرم به فولکس واگن اجازه می‌دهد بدون ایجاد تغییرات زیادی در طراحی خارجی بیتل، فضای داخلی آن را افزایش دهد. با افزایش فضای داخلی این خودرو کارایی آن افزایش می‌یابد. استفاده از این پلتفرم جدید به فولکس واگن این امکان را می‌دهد تا قدرت تولیدی موتور در نسل آینده بیتل را به چرخ‌های عقب منتقل کند. 




منبع : MOTOR 1
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار