کد خبر: ۱۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
بر اساس گزارش‌های جدید، NVIDIA هم‌اکنون در حدود ۱ میلیون عدد از کارت‌های نسل جدید خود را در انبارهایش نگهداری می‌کند تا به این وسیله بتواند عرضه قدرتمندی را برای محصولات مورد انتظارش داشته باشد.

به گزارش آی تابناک : بدون شک یکی از اخبار چند وقت اخیر را میتوانیم در شایعات پیرامون عرضه نسل جدید کارتهای گرافیک NVIDIA بدانیم. صرفاً در همین اواخر بود که  لنوو خبر از عرضه کارت گرافیک‌های Geforce GTX 11 انویدیا در تابستان پیش رو داد و بعد از آن از احتمال معرفی کارت‌های گرافیک سری GeForce GTX 11 انویدیا در نمایشگاه Gamescom 2018  صحبت شد. با تمامی اینها حتی چند روز بعد خبر ازآغاز پیش فروش کارت گرافیک GeForce GTX 1180 انویدیا روی خبرگزاریها رفت و تقریباً بخش زیادی از بازار به این مسئله اطمینان پیدا کردند که احتمالاً باید منتظر رونمایی از نسل جدید محصولات این کمپانی در هفتههای پیش رو باشیم.

در جدیدترین گزارشی که در این زمینه به دست آمده است، این گونه به نظر میرسد که انویدیا خود را به طور کامل برای عرضه محصولات جدید خود آماده کرده و هماکنون چیزی در حدود ۱ میلیون کارت را در انبارهای خود نگهداری میکند.

آماده برای عرضه قدرتمند

با این که این حجم از محصولات آماده عرضه برای مصرفکنندگان خبر خوشحال کنندهای است، اما با توجه به کاهش تب ماینینگ و کاهش تقاضای بازار، این موضوع خبر خوشحال کنندهای برای خود انویدیا نیست. در همین اواخر بود که ۳۰۰ هزار پردازنده گرافیکی انویدیا برگشت داده شد و این مسئله در کنار پیشبینی کاهش ۲۰ درصدی قیمت کارتهای گرافیکی در ماه آینده، تمامی شرایط را برای عرضه نسل جدید کارتهای این کمپانی سختتر کرده است.

با تمامی اینها نمیتوان این گونه در نظر گرفت که کارتهای جدید این کمپانی دارای قیمت پایینی باشند و همان گونه که قبلا هم به این مسئله اشاره کردیم، کارت گرافیک GTX 1180حداقل ۹۹۹ و حداکثر ۱۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که خود نشان از قیمت بالای محصولات جدید است و این موضوع کاملاً جدای از سیاستهای احتمالی این کمپانی در مقابل موجودی بیش از حد کارتهای این کمپانی است.

شما چه فکر میکنید؟ آیا این شرایط تاثیری روی عرضه کارتهای این کمپانی خواهد داشت؟





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار