کد خبر: ۱۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
در ماه آوریل بود که کمپانی ال جی خبرهای خوش و غافل گیر کننده ای به دارندگان گوشی G6 مبنی بر انتشار آخرین نسخه در دسترس اندروید داد و همچنین تائید کرد که اندروید اوریو برای پرچمدار 2016 این شرکت یعنی LG G5 نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : V20 هم دیگر گوشی ال جی بود که در لیست انتظار دریافت بروزرسانی اندروید اوریو قرار داشت. LG G6 که در اولویت بود این بروزرسانی را دریافت کرده است در حالی که V20 هم در ماه آگوست به اندروید اوریو بروزرسانی خواهد شد. بنابراین نوبتی هم باشد نوبت LG G5 است که یکی از قدیمی ترین پرچمدارانی محسوب میشود که امسال به اندروید اوریو مجهز خواهد شد.

به نظر میرسد بروزرسانی مذکور به زودی در کره جنوبی منتشر شود و برای کشورهای دیگر طی هفته های آینده در دسترس قرار بگیرد. این موضوع از آنجایی پیش بینی میشود که ال جی سورس های کرنل اندروید اوریو G5 را برای سه مدل مشخص از این دستگاه منتشر کرده و هر سه مدل که عبارتند از F700K، F700L و F700S در کره جنوبی عرضه شده اند. با این حال هنوز زمان دقیقی برای انتشار اندروید اوریو برای جی 5 مشخص نشده اما شواهد اخیر نشان میدهند که برای این اتفاق نیاز به انتظار زیادی نیست. اگر شما هم از دارندگان LG G5 هستید لازم است بدانید اندروید اوریو به احتمال زیاد آخرین بروزرسانی اصلی برای دستگاه شما خواهد بود و پس از انتشار این نسخه، ال جی به پشتیبانی آن پایان خواهد داد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار