کد خبر: ۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
در سال گذشته، مایکروسافت یک اپلیکیشن جدید به نام Whiteboard را برای دستگاه‌های ویندوز 10 معرفی کرد. این اپلیکیشن یک بوم اشتراکی دیجیتال با قابلیت‌هایی جالب از جمله پشتیبانی از قلم است که امکان همکاری همزمان چند نفر و اشتراک بوم میان کاربران را فراهم می‌آورد.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت ادعا کرده که Whiteboard را در مرحله بتا خصوصی روی استارت آپ ها آزمایش کرده و متوجه شده که این برنامه سبب بهبود مشارکت آنها شده است. حالا به‌روزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن جالب منتشر شده است.

اپلیکیشن مایکروسافت وایت بورد هنوز در فاز پیش نمایش قرار دارد. به تازگی این شرکت به‌روزرسانی جدیدی برای این برنامه عرضه کرده که شماره نسخه آن را به 18.10604.1611.0 ارتقا می‌دهد و تغییرات و بهبودهای خوبی را به ارمغان می‌آورد.

لیست تغییرات:

  • صفحه خوش آمد گویی – اضافه شدن یک صفحه جدید که در آن، کارهای اساسی که با برنامه قابل انجام است به کاربر آموزش داده می‌شود.
  • نوار ابزار – نوار ابزار با آیکون های جدید به روز شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های نوشتن در یک نوار ابزار عمومی ادغام شده‌اند.
  • تنظیمات – تنظیمات به سمت راست بالا منتقل شده است؛ علاوه بر این، امکان خروجی گرفتن از برگه در فرمت png نیز امکان پذیر شده است.
  • انیمیشن‌ها – انیمیشن‌هایی که در هنگام قرار دادن عناصر (یادداشت‌های چسبان، تصاویر و…) نمایش داده می‌شوند، به روز شده‌اند.
  • رفع اشکالات و بهبود کلی.

ما پیش از این در مقاله ای، یک بررسی کلی از اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت داشته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید. هنوز زمان دقیقی برای انتشار نسخه رسمی این برنامه توسط مایکروسافت اعلام نشده است، ولی با توجه به این که زمان نسبتاً زیادی از آزمایش آن می‌گذرد،می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده‌ای نزدیک شاهد در دسترس قرار گرفتن وایت بورد به صورت عمومی باشیم.


منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار