کد خبر: ۱۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
شرکت چینی ویوو به تازگی تصمیم گرفت از سنسور تشخیص چهره سه بعدی که به ادعای کمپانی 10 برابر سریعتر از فیس آیدی اپل است، رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : این سنسور طی رویدادی در چین معرفی شده و به عنوان Time of Flight یا TOF شناخته می شوددقت این سنسور در یک گوشی هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگر در سطحی بالا بوده که از فاصله سه متری می تواند چهره افراد را تشخیص دهد. این حرکت با قابلیت عکسبرداری سه بعدی و فناوری واقعیت افزوده به شکل سریعی انجام می گیرد.

ویوو بیان داشته که سنسور تشخیص چهره آن در آینده همراه با هوش مصنوعی در کاربرهای مختلفی می تواند به کار گرفته شود. ویوو افزود در حال حاضر این اسکن نسبت به Mi 8 و آیفون ایکس از تشخیص چهره بسیار دقیق و سریعی برخوردار است.


براساس گزارش ها سنسورهای این فناوری می تواند به تشخیص 300 هزار نقطه ای بپردازند که نسبت به فیس آیدی 10 برابر دقیقتر است. این سنسور تنها برای گوشی هوشمند کاربری نداشته می توان آن را در دستگاه های AR، اسکن سه بعدی، فعالیت های پزشکی و آموزشی و چندی دیگر به کار گرفتگفتنیست که ویوو تست های متعددی روی TOF انجام داده تا از سطح دقت آن اطمینان بدست آورد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار