کد خبر: ۱۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که اطلاعات حقوقی برای عقد قرارداد‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
به گزارش آی تابناک :  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

به تازگی کسب و کارهای نوپا در کشور رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند اقتصاد را تغییر دهند اما بسیاری از آنان با حقوق و قوانین مربوط آشنایی ندارند که باید کاری کنیم که آنها بتوانند مطابق با قوانین خود در زیست بوم کارآفرینی جای دهند.

به تازگی یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توان قراردادهای حقوقی را تنظیم کرد، این تیم استارتاپی با صداقت و شفافیت بدون هرگونه سوگیری کار شرکت‌های دانش بنیان را پیش می‌برند.

اسناد حقوقی اختصاصی را در استارت‌آپ ها پیدا کنید
اسناد حقوقی و قراردادها باید به درستی تنظیم شوند تا برای آنها مشکلاتی به وجود نیاید این استارتاپ به کمک حقوق‌دانانی که به فضای کار حقوق تجارت ایران آشنایی دارند اسناد حقوقی اختصاصی را تنظیم می‌کنند این گروه برای مشتریان خود تضمین قرارداد در نظر گرفته است  که برای جلب رضایت مشتریان کار خود را به پیش می‌برد.

همچنین این استارتاپ زیرساختی را به وجود آورده که بر اساس آن می‌توان هرگونه فعالیت تجاری را پیش برد.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار