کد خبر: ۱۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 02
خرید کردن برای شاغلان دغدغه‌ای بزرگ است که یک شرکت خرده فروشی مشهور جهانی ایده‌ای جالب برای رفع آن ابداع کرده است.

به گزارش آی تابناک : یک شرکت خرده فروشی بزرگ در حال راه اندازی شیوه جدید فروش محصول‌های مختلف خود به ویژه خواروبار و سبزیجات با استفاده از خودرو‌های بدون راننده است.

شرکت در حال توسعه روش فروش محصول‌ها با استفاده از خودرو‌های بدون راننده شرکت استارت آپی (Nuro) درب منزل یا محل کار افراد است.


خودرو‌های بدون راننده نورو (Nuro) دارای طراحی منحصربه فردی است که اجازه می‌دهد وسایل خوراکی و سبزیجات در آن در دمای پایین قرار بگیرند.

طرح آزمایشی استفاده از خودرو‌های بدون راننده برای فروش محصول‌های خوراکی پیش‌تر انجام شده است و حال در ادامه کار، طرح فروش محصول‌ها در سطح وسیع تری انجام می‌شود.

قرار است اجرای اصلی طرح فروش محصول‌ها با خودروی بدون راننده در سال ۲۰۱۹ انجام شود.


خودرو با فراخوان مشتری به وسیله ورود به سایت اینترنتی یا نرم افزار فروشگاه که بر روی تلفن همراه هوشمند نصب شده به درب منزل یا محل کار می‌آید و مشتری می‌تواند مایحتاج خود را خریداری کند.


این فروشگاه‌ ها بزرگترین خرده فروشی در آمریکا با ۲۸۰۰ فروشگاه در ۳۵ ایالت آن کشوراست؛ برای استفاده از این سیستم پخش، افراد مواد غذایی، میوه و سبزیجات مورد نظر خود را با استفاده از سیستم برخط اعلام و رزرو می‌کنند، سپس کارکنان فروشگاه آن‌ها را درون خودرو قرار داده و به محل انتخاب شده کاربر ارسال می‌کنند.


مزیت استفاده از این روش، جلوگیری از بروز ترافیک و اتلاف وقت مشتری برای خرید و به طور کلی صرفه جویی در زمان است، همچنین اجرای این طرح نوآوری منحصربه فردی است که می‌تواند سبب افزایش علاقه مشتری به خرید محصول‌های مختلف شود.




منبع : نیواطلس 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار