کد خبر: ۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 02
چند روز پیش بود که وان پلاس تیزر عجیبی از پرچمدار جدید خود منتشر کرد که به نظر میرسید این کمپانی قصد دارد رنگ جدیدی از وان پلاس 6 را رونمایی کرد. حالا کمپانی چینی وان پلاس در وبلاگ رسیمی خود رنگ جدیدی از این گوشی را معرفی کرده و برخلاف اسم های عجیبی که دیگر کمپانی ها در رنگ گوشی ها عنوان می کنند، وان پلاس آن را به سادگی "قرمز" معرفی کرده است.

به گزارش آی تابناک : وان پلاس عنوان کرده که نسخه Lava Red وان پلاس 5T بسیار محبوب است، اما آنها می خواستند در سال جاری با انتخاب رنگی جدیدتر موجب اشتیاق و شور در کاربران شود. وان پلاس برای ایجاد رنگ جدید وان پلاس 6 از پوشش های جدید استفاده کرده است که روشنایی خاصی به رنگ قرمز آن بخشیده و طبق گفته آنها هزینه تمام شده برای تهیه این رنگ برای هر گوشی 5 دلار بوده است. وان پلاس مدعی است که فرآیند پوششی جدید رنگ قرمز گوشی را بسیار جذاب تر و با کیفیت تر کرده است.

اگر قصد تهیه نسخه قرمز گوشی وان پلاس 6 را دارید، بد نیست نگاهی داشته باشید به مشخصات آن. وان پلاس 6 دارای یک صفحه نمایش 6.28 اینچی با رزولوشن 1080x2280 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 است. چیپ ست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 845 است که با 8- 6 گیگابایت رم و 128 - 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. پردازنده این گوشی 8 هسته ای (4 هسته فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته فرکانس 1.7 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی آدرنو 630 است. دوربین دوگانه تعبیه شده در پشت این گوشی دارای سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی است، در حالیکه دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی می باشد. ظرفیت باتری آن 3300 میلی آمپر ساعت است و با اندروید 8.1 اوریو که با رابط کاربری Oxygen OS 5.1.8 شخصی سازی شده، در درون جعبه عرضه می شود.

نسخه قرمز گوشی وان پلاس 6 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در بازار جهانی موجود خواهد بود. این گوشی در رنگ جدید خود مانند رنگ های دیگر 579 دلار قیمت خواهد داشت و از هشت روز دیگر (10 جولای) به فروش میرسد. نظر شما در خصوص رنگ گوشی پرچمدار وان پلاس چیست؟





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار