کد خبر: ۱۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 01
پس از اپل و سامسونگ حالا هوآوی هم قصد دارد گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو معرفی کند. یکی از مقامات این غول تکنولوژی چینی اعلام کرده است که هوآوی تا سال آینده اولین گوشی اختصاصی گیمینگ خود را هم روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : مدیر عامل کمپانی هوآوی چند روز پیش به توسعه و عرضه دستگاه‌های هوشمند این سازنده در سال 2019 با پشتیبانی از تکنولوژی 5G اشاره کرد. این خبر توجه بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان را به خود جلب کرد و حالا به نظر می‌رسد که پشتیبانی از 5G تنها بخشی از برنامه‌های این غول تکنولوژی چینی در سال آینده باشد. درواقع ظرف 12 ماه آینده قرار است شاهد اتفاق‌های مهم و متعددی باشیم.

کمپانی هوآوی ماه گذشته از تکنولوژی نوین GPU Turbo پرده برداشت که باعث می‌شود عملکرد دستگاه‌ها در هنگام بازی کردن به شدت بهبود یابد. حالا با توجه به گفته‌های جیم ژو، مدیر برند هوآوی، این سازنده طراحی یک گوشی گیمینگ را در دست دارد. این گوشی گیمینگ ظاهرا از تکنولوژی GPU Turbo بهره می‌برد و تا پایان سال 2018 هم معرفی می‌شود. البته هنوز ویژگی‌های آن مشخص نیست و به درستی نمی‌دانیم که هوآوی برای آن چه برنامه‌ای در نظر دارد.

کمپانی هوآوی پیش از این تأیید کرده بود که اولین دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی 5G را در ژوئن سال 2019 معرفی می‌کند. جیم ژو حالا اعلام کرده است که هوآوی همچنین قصد دارد تا با رونمایی از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو با سامسونگ هم رقابت کند. او در این باره به بازه زمانی مشخصی اشاره نکرد اما با توجه به این موضوع که شایعه شده است گوشی هوشمند سامسونگ در ماه فوریه معرفی می‌شود، گوشی هوشمند هوآوی با طراحی مشابه هم احتمالا در همان بازه زمانی رونمایی خواهد شد. از مدیر ارشد هوآوی همچنین پرسیده شده است که آیا در گوشی‌های هوشمند سال آینده این کمپانی شاهد طراحی ماژول‌های پاپ آپ هم خواهیم بود؟ جیم ژو در پاسخ اعلام کرده است که خیر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

علاوه بر این محصولات هوشمند مهم، انتظار می‌رود کمپانی هوآوی نسل تازه Mate را به نام Mate 20 در پاییز معرفی کند و از P30 هم در نیمه اول سال 2019 پرده بردارد. بدین ترتیب 5 گوشی مهم هوآوی در سال 2019 معرفی و روانه بازار می‌شوند و این سازنده چینی توان رقابت با اپل و سایر سازندگان بزرگ را پیدا خواهد کرد.





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار