کد خبر: ۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 30
سپتامبر سال 2016 بود که کمپانی اپل از ایرپاد بیسیم خود همراه با آیفون 7 و اپل واچ سری 2 رونمایی کرد. هدفونی بیسیم که واکنش های بسیار مختلفی را به خود دید. بسیاری از کاربران به این هدفون علاقمند شدند در حالی که بسیاری دیگر هم طراحی آن را به سخره گرفتند چرا که دست کم از نظر ظاهری، نسبت به ایرپاد باسیم در این مدل فقط سیم ها حذف شده بود و گوشی ها هیچ تفاوتی در ظاهر با یکدیگر نداشتند.
به گزارش آی تابناک : در هر صورت این محصول اپل نیز مانند دیگر محصولات کمپانی فروش خوبی داشت و پس آن نمونه های مشابه مختلفی برای رقابت با آن به بازار عرضه شدند. حال شرکت چینی اوپو که استراژی آن بی شباهت به اپل هم نیست، هدفون بیسیم جدید خود را با نام O-Free معرفی کرده و در ماه آگوست آن را روانه بازار چین خواهد کرد.

از نظر طراحی نمیتوان شباهت زیادی را بین هندزفری بیسیم جدید اوپو با ایرپاد بیسیم اپل قائل شد و تفاوت ها از این نظر نسبتا زیاد است. در واقع O-Free به گونه ای طراحی شده که امکان جابجایی بیشتری دارد و برای کاربردهایی مانند استفاده در حین ورزش ایده آل تر از ایرپاد به نظر میرسد. این هندزفری بیشتر به داخل گوش فرو میرود برای همین با تکان های زیاد احتمال کمی برای درآمدن از گوش وجود دارد و این در حالیست که قسمت عمده ایرپاد اپل خارج از گوش است تکیه گاه زیادی به گوش کاربر ندارد. این موضوع باعث میشود O-Free علاوه بر محکم ماندن در گوش، عمق بیشتری از صدا را نیز ارائه دهد. اوپو از تراشه QCC3026 کوالکام در هدفون بیسیم خود استفاده کرده است که این تراشه به طور تخصصی برای تولید هدفون های بیسیم طراحی شده و عملکرد بهتری در کنار قیمتی پائین تر دارد.

https://hellonews.co/wp-content/uploads/2018/06/oppos-o-free-truly-wireless-headphones-are-designed-to-match-the-find-x-990x593.jpg
به گفته اوپو، O-Free با هر بار شارژ میتواند بدون وقفه 4 ساعت موسیقی پخش کند. جعبه ای که کنار این هدفون در تصویر تیتر مطلب مشاهده میکنید شارژر این هدفون است و تا سه بار میتواند هدفون O-Free را شارژ کند. با احتساب اینکه هدفون ها کامل شارژ باشند، با استفاده از این باکس شارژ کننده میتوان 16 ساعت موسیقی با این هدفون گوش کرد و در طول این مدت نیازی به پریز برق پیدا نکنید. هدفون O-Free اوپو در رنگ قرمز نیز وارد بازار خواهد شد و همچنین دوستداران رنگ آبی نیز میتوانند این هدفون را در لیست خرید خود قرار دهند. با این گزینه های رنگی، علاقمندان گوشی اوپو Find X میتوانند این هدفون را با گوشی خود ست کنند و هماهنگی رنگی بسیاری زیبایی را ایجاد کنند. حال که صحبت از Find X، جدیدترین پرچمدار اوپو شد، کسانی که نسخه  Lamborghini Edition این پرچمدار را بخرند، یک هدفون بیسیم O-Free را نیز مجانی دریافت میکنند. لازم به ذکر است که قیمت این نسخه از پرچمدار اوپو حدودا 2000 دلار است. طبق اعلام این سازنده چینی، هدفون بیسیم این شرکت با قیمت حدودا 106 دلار وارد بازار خواهد شد. هنوز صحبتی در مورد عرضه این هدفون به بازار خارج از چین عنوان نشده است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار