کد خبر: ۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 10
شب گذشته مقامات شرکت Opera سازنده مرورگر معروف این شرکت اعلام و تایید کردند که پیشنهاد خریدی به بهای 1.2 میلیارد دلار از سوی کنسرسیومی از شرکت های اینترنتی چین دریافت داشته اند. این پیشنهاد از سوی دو شرکت Kunlun و Qihoo 360 و به همراهی بنیاد سرمایه گذاری Golden Brick مطرح شده است.

شب گذشته مقامات شرکت
Opera سازنده مرورگر معروف این شرکت اعلام و تایید کردند که پیشنهاد خریدی به بهای 1.2 میلیارد دلار از سوی کنسرسیومی از شرکت های اینترنتی چین دریافت داشته اند. این پیشنهاد از سوی دو شرکت Kunlun و Qihoo 360 و به همراهی بنیاد سرمایه گذاری Golden Brick مطرح شده است.

در همین رابطه «لارس بویلسن» مدیر اجرایی Opera در بیانیه ای اعلام کرد: دلایل منطقی و استراتژیک قوی از سوی کنسرسیوم برای در اختیار گرفتن اپرا ارائه شده است. این واگذاری منجر میشود که اپرا توان و ظرفیت بیشتری برای خدمت رسانی به کاربران با ارائه نو آوری های بزرگتر داشته باشد و به رشد و گسترش ما سرعت بیشتری بدهد.

شرکت اپرا بیش از همه با مرورگر معروف خود شناخته میشود اما دستی هم در سایر حوزه های نظیر فشرده سازی داده ها و تبلیغات دارد. مروگر این شرکت در حالی که هیچ گاه نتوانست سهم مهمی در بازار دسکتاپ داشته باشد اما به دلیل فایل کم حجم و سرعت بالای خود برای مدت زمانی مدید در موبایل دست بالا را داشت.

طی سالهای اخیر این شرکت در تلاش برای زنده نگاه داشتن سهم خود در موبایل تلاش های خود برای فشرده سازی داده ها بر روی ویدئو یعنی پر مصرف ترین بخش اینترنت موبایل افزایش داد.

در همین حال «یاهویی ژو» مدیر اجرایی Kunlun تکنولوژی و برند Opera را مورد تایید و تحسین قرار داده است. وی بیان کرده: با ادغام اپرا در Kunlun، Qihoo و Golden Brick این کنسرسیوم قوای خود را متحد خواهد کرد و جایگاه رهبری را برای خود در فضای اینترنت بین المللی تثبیت میکند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار