کد خبر: ۱۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 28
مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انتقال ویژگی های جدید در بزرگترین بروزرسانی ویندوز 10 است. این نسخه در پایان امسال ارائه خواهد شد و اعلام شده است که در این بروزرسانی قابلیت Sets ارائه نخواهد شد.

به گزارش آی تابناک : این کمپانی قابلیت Sets را در نسخه insider به مدت 6 ماه ارائه کرد تا بازخوردها و نظرات را مورد بررسی قرار دهد. اما تمامی نظرات بر این بود که قابلیت Sets در نسخه 17704 حذف شود. البته شایان ذکر است که این قابلیت در نسخه insider ارائه خواهد شد و بررسی ها و تست ها بر روی آن ادامه خواهد داشت.

البته باید بگوییم که این قابلیت باعث بهبود عملکرد و طراحی بصری خواهد بود. همچنین به طور گسترده به یکپارچه سازی برنامه هایی چون Edge و Microsoft Office می پردازد و برنامه ها را در یک پنجره ادغام خواهد کرد. البته نکته ی جالب این است که مایکروسافت در ابتدای کار نیز از ارائه این قابلیت در نسخه بعدی وعده نداده بود و زمانی را برای عرضه قابلیت Sets مشخص نکرده بود. این کمپانی ترجیح می دهد تا قبل از ارائه این قابلیت جذاب، تمامی اصلاحات را اعمال نماید و بعد در اختیار کاربران قرار دهد.

قابلیت Sets در واقع برای گروه بندی برنامه ها و پنجره های مشابه طراحی شده است و با قابلیت Timeline همگام خواهد بود. این قابلیت باعث هوشمند شدن زبانه خواهد شد و فاصله ای بین برنامه ها و پنجره های مختلف ایجاد می کند تا نظمی در محیط کاریتان بوجود آورد. در نهایت باید بگوییم که کاربران ویندوز 10 برای دسترسی به قابلیت Sets باید بیشتر منتظر بمانند.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار