کد خبر: ۱۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 28
گوشی پایین رده آلکاتل 1 از هفته ها پیش با لو رفتن مشخصات و تصاویر و اطلاعات مربوط به آن در خبرها بود. اکنون اما اخبار رسمی و قیمت آن توسط آلکاتل اعلام شده است.

به گزارش آی تابناک : این گوشی که 89 دلار قیمت گزاری شده است از ماه آینده در تعدادی از بازار های از پیش تعیین شده به فروش خواهد رسید. پیشتر نیست این شرکت گوشی به نام 1x را به بازار عرضه کرده بود که ارزان ترین گوشی آنها بود اما اکنون با اخبار جدید این لقب به گوشی آلکاتل 1 تعلق خواهد گرفت.

این گوشی که به پردازنده مدیاتک MT6739 مجهز شده نمایشگری 5 اینچی با دقت تصویر 960x480 و نسبت تصویر 18:9 خواهد داشت. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در کنار دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی(که تا میزان 5 مگاپیکسل تقویت شده است) دیگر مشخصات گوشی میان رده آلکاتل 1 را تشکیل داده اند. ابعاد پایین رده ارزان قیمت جدید آلکاتل 137.6x65.7x9.8 میلیمتر است و وزن آن نیز 134 گرم اعلام شده. سیستم عامل مخصوص گوشی های پایین رده اندرویدی یعنی Android Oreo (Go edition) برای آن در نظر گرفته شده و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی تکمیل کننده بخش سخت افزاری آن است. آلکاتل 1 را میتوانید در رنگ های آبی متالیک، طلایی متالیک و مشکی متالیک خریداری کنید.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار