کد خبر: ۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 28
گوشی XZ2 Premium در ماه آوریل معرفی شده بود ولی تا چند ساعت پیش هیچکس در آمریکا نمیتوانست بطور قانونی برای خرید آن اقدام کند.

به گزارش آی تابناک : با اینکه 2 ماه از عرضه اینکه گوشی گذشته و همه میدانستند که باید منتظر قیمتی بالا برای این گوشی پرچمدار باشند اما هیچکس انتظار نداشت سونی قیمت 999.99 دلاری برای آن در نظر گرفته باشد. الیته این قیمت را میتوان با مشخصات خوب و قابلیت های منحصر بفرد XZ2 Premium توجیح کرد اما همچنان برای رقابت در بازار آمریکا قیمتی بسیار بالا تلقی می شود.

گوشی XZ2 Premium سونی به نمایشگر 5.8 اینچی با کیفیت 4k و پشتیبانی از محتوای HDR مجهز شده که از جنس LCD می باشد. پردازنده اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه و دوربین های دوگانه 19 و 13 مگاپیکسلی موسوم به Motion Eye Dual در پشت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و در نهایت باتری 3540 ساعت میلی آمپری دیگر مشخصات اصلی این پرچمدار خوش چهره سونی هستند. قابلیت های خوب دیگری مانند گواهینامه IP65/68 ضد آب و گرد و غبار بودن، شارژ بی سیم و سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 اوریو نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

سونی اعلام کرده است که پیش فروش XZ2 Premium از 9 جولای (18 تیر) آغاز خواهد شد. برای پیشنهاد ویژه پیش فروش این گوشی در وب سایت آمازون یک جفت هدفون Xperia Ear Duo نیز به همراه آن ارائه خواهد شد که ارزش آن حدود 280 دلار می باشد. فروش اصلی گوشی اما از تاریخ 30 جولای (8 مرداد) شروع می شود. اما سوال اصلی اینجاست که با در نظر گرفتن میزان فروش گوشی های قبلی سونی با بیشینه قیمت 800 دلاری گوشی XZ2 آیا سونی خواهد توانست فروش خوبی برای XZ2 Premium با برچسب قیمتی 1000 دلاری آن بدست بیاورد؟





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار