کد خبر: ۱۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 28
اخیرا در شهر لس آنجلس، کمپانی Bethesda مراسم سالانه خود را در کنفرانس E3 برگزار کرد. بازی های جدید و مختلفی از این کمپانی رونمایی شد و در کنار آن‌ها نگاه عمیقی نیز به بازی Rage 2 انداختند. گیم‌پلی جدیدی از صحنه جنگ با ماشین همراه با مکانیزم های تیراندازی این بازی جذاب به نمایش درآمد.

به گزارش آی تابناک : با در نظر گرفتن رابطه بسیار محکم مایکروسافت با کمپانی Bethesda، گیمر های زیادی منتظر بودند که ببینند عملکرد آن‌ها برای رساندن بازی به ایکس باکس وان ایکس چه خواهد بود. خوشبختانه وبسایت Eurogamer توانست پاسخ این سوال را دریابد. در گزارشی روی وبسایت آمده که Avalanche Studios هدف خود را برای ایکس باکس وان ایکس روی نرخ فریم 60 FPS قرار داده است.

60 فریم بر ثانیه، بخش جداناپذیر از گیم‌پلی که به نوعی برند ما شده، برای اجرا در کامپیوتر های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن چهار پرو راه اندازی شده است. البته این قابلیت بدون وجود چنین کنسول های قدرتمندی وجود نخواهد داشت. چرا که بازی های قبلی شرکت حتی خود Rage 2 با موتور Avalanche’s Apex ساخته شده‌اند و در گذشته از نرخ فریم 60 FPS پشتیبانی نمی‌کردند.

از زمان عرضه ایکس باکس وان ایکس تا به حال، تمامی کمپانی های سازنده بازی تلاش کردند تا بتوانند از نهایت قدرت این کنسول بی‌نظیر استفاده کنند. در نهایت نتیجه آن چیزی جز افزایش رزولوشن و نرخ فریم نبود. هنوز مشخص نیست که بازی Rage 2 چگونه از 60 فریم بر ثانیه استفاده خواهد کرد. یا از حالت 4K 30 FPS و 1080p 60 FPS استفاده می‌کند و یا در نهایت نرخ 60 FPS را در طول بازی بالا نگه می‌دارد.

Rage 2 به طور دیوانه‌واری سرگرم‌کننده است و در همان حال فضای زیادی برای تجربه کردن آیتم های مختلف بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در طول بازی قادرید از انواع مختلفی از سلاح‌ها و توانایی های مخصوص برای کشتار جمعی از دشمنان خود در یک لحظه استفاده کنید. باس های اصلی بازی (غول های آخر) به طرز شگفت آوری خوفناک طراحی شدند تا آدرنالین خون شما را در هنگام جنگ با آنان بالا ببرند.

این بازی شوتر اول شخص که در زمان بعد از آخرالزمان جریان دارد، داستان برخورد سیارکی به زمین را روایت می‌کند که کره زمین را به طور کلی به خرابه تبدیل کرده و تعداد زیادی از افراد جنگجو را در لایه های زیرزمینی به گیر انداخته است. حال در همین حین زمین پر شده از موجودات جهش یافته و سازمانی سرکوبگر به نام The Authority. حال شما گیمر عزیز باید همه را آزاد کنید و این سازمان کثیف را یکبار برای همیشه به نابودی بکشانید.

تاریخ عرضه Rage 2، ژوئن 2019 اعلام شده است. امیدواریم که بازی در موعد مقرر خود عرضه شود و تجربه دلنشینی را برای گیمرها ایجاد کند.

دیدگاه و نظرات خود را درباره این بازی مورد انتظار با ما به اشتراک بگذارید.



منبع : windowscentral 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار