کد خبر: ۱۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 27
پس از افزایش مخالفت ها با پیام رسان تلگرام و در نتیجه فیلتر شدن آن برای کاربران ایرانی، تمرکز اصلی رسانه های بزرگ کشور از جمله صداوسیما بر تبلیغ پیام رسان های داخلی به منظور جایگزینی تلگرام با آنها بود.

به گزارش آی تابناک : از میان همه این پیام رسان ها، اپلیکیشن سروش به دلیل آنکه بخشی از مالکیت آن در اختیار صداوسیماست به اصلی ترین گزینه تبلیغات توسط این رسانه تبدیل شده و تمامی برنامه های پخش شده در شبکه های مختلف به تبلیغ استفاده از این پیام رسان می پردازند. یکی از اصلی ترین جنبه های تبلیغاتی پیام رسان سروش که تاکید بسیار زیادی هم بر روی آن صورت می گیرد "رایگان بودن اینترنت مصرفی" است. به این معنا که حجم بسته های اینترنت کاربران در صورت دانلود داده های صوتی و تصویری در قالب پیام رسان سروش کاسته نخواهد شد و هر میزان استفاده به صورت دانلود کاملا رایگان خواهد بود. این نکته به اندازه ای برای مدیران سروش اهمیت داشت که در مصاحبه ای اعلام کردند "تمامی 5 میلیارد تومان وام دریافتی از دولت صرف رایگان کردن استفاده کاربران از اپلیکیشن سروش شده و برای ادامه فعالیت و توسعه زیرساخت ها نیازمند وام بیشتری تا 100 میلیارد تومان هستند". با این حال به نظر می رسد طی روزهای اخیر تغییراتی در اصلی ترین قابلیت متمایز کننده سروش رخ داده که کاربران از آن بی اطلاع هستند.

مرتضی رحيمی، مدير بخش پيام‌رسان در شركت توسعه فناوری رسانه سروش، که می توان او را اصلی ترین فرد اجرایی در اپلیکیشن سروش دانست امروز در پستی که در "کانال" خود در این پیام رسان منتشر شده اعلام کرد از آغاز تابستان استفاده از پیام رسان سروش برای کاربران رایگان نیست و هزینه استفاده از آن مطابق سایر سرویس های داخلی به صورت 1 به 3 محاسبه می شود:

با توجه به محوری بودن "عدم کم شدن از حجم اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش" برای مدیران این اپلیکیشن، باید دید این مجموعه برای آینده چه برنامه هایی در پیش دارد و آیا قادر است به تبلیغ این ویژگی ادامه دهد یا خیر.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار