کد خبر: ۱۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 26
Bethesda یک ویدیوی گیم پلی جدید برای Fallout 76 منتشر کرده است. از اصطلاح “جدید” به راحتی استفاده می‌کنم، چون واقعا کل گیم پلی جدید را نشان نمی‌دهد و فقط سراسر نقشه نمایش داده می‌شود تا نگاه کلی به محیط جهان و هیولا را به ما نشان دهد. حداقل West Virginia زیبا است.

به گزارش آی تابناک : اگر شما Bethesda در نمایشگاه E3 را تماشا کرده‌اید و یا حتی مستند Noclip را در مورد ساخت Fallout 76 تماشا کرده‌اید، هیچ کدام از موارد نشان داده شده شما را متعجب نمی‌کند. ما یک نگاه کمی طولانی به قسمت بیرونی Fallout 76 می اندازیم. بقیه عکس‌هایی از هیولاها و کانسپت آرت هستند که نمایش داده می‌شوند.

این قسمت از بازی کمی با عناوین دیگر استودیو Bethesda تفاوت دارد و آن این است که  Fallout 76 یک بازی چند نفره بوده و شما باید همیشه برای بازی به اینترنت متصل باشید. در دنیای شما بیش از دوازده نفر همزمان کنارتان بازی می‌کنند. البته شما مجبور نیستید که همیشه با دوستانتان بازی کنید و می‌توانید ماموریت های اصلی را خودتان تنهایی انجام ‌دهید.

لازم به ذکر است که نسخه استاندارد بازی Fallout 76 با قیمت 59.99$ قابل خریداری است. هم‌چنین نسخه سیصد ساله و یا Tricentennial Edition که شامل مزیاتی هم‌چون اسلحه‌ها و پاور آرمور های سیصد ساله، پسر والت خوشتیپ Mascot Head، لباس Patriotic Uncle Sam و … هستند نیز با قیمت 79.99$ در دسترس است.





منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار