کد خبر: ۱۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 25
وضعیت اقتصادی نه چندان مناسب و کاهش شدید ارزش ریال به نسبت دلار و سایر ارزهای جهانی و معتبر، بر هیچ کس پوشیده نیست. تلاش دولت برای ارائه ارز 4200 تومانی به اقلام مهم نیز تا کنون ثمره خود را نشان نداده است و احتمالا باید بگوییم که متاسفانه دولت محترم تا کنون ناتوان از مهار تورم و مشکلات اقتصادی بوده است. از افزاش شدید قیمت گوشی های موبایل گرفته تا اتومبیل و... همگی مشکلاتی است که این روزها ایرانی ها با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش آی تابناک : در روزهای گذشته، خبر عدم واردات برخی از اقلام به کشور پس از آن صادر شد که هیت دولت تصمیم به تخصیص دلارهای دولتی به منابع مهم گرفتند. در این میان، واردات تمامی کنسول های بازی نیز از جمله مواردی بود که در این لیست سیاه جای داشتند. کنسول های بازی تا پیش از این تصمیم نیز وضعیت نامناسبی را تجربه کرده و به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، تا 130% الی 150% افزایش قیمت را بسته به مدل، تجربه کرده اند. اما خبر بدتری که متاسفانه باید به عرض شما برسانیم، افزایش قیمت و کمبود موجودی 1 شبه کنسول های بازی، آن هم در آستانه شروع تابستان است!

متاسفانه پس از این خبر شاهد افزایش کنسول های بازی نسل هشت و هشت و نیم بودیم؛ برخی از وب سایت و فروشگاه های آنلاین، پایان موجود را تیتر کرده که نمی دانیم آیا این یک احتکار و یا واقعیت به دلیل هجوم برای خرید کنسول های بازی است! برخی از مدل های موجود نیز با قیمت هایی بیشتر برای فروش عرضه می شوند. مطمئنن با عدم واردات کنسول های بازی، فرصت های شغلی فعال بسیاری به خطر افتاده و از بین خواهد رفت؛ تشنج در بازار و افزایش التهاب در پی این تصمیمات نیز از جمله بازخوردهای اجتماعی-اقتصادی خواهد بود.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار