کد خبر: ۱۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 25
طی هفته های اخیر نوسانات نرخ ارز در بازار آزاد و سردرگمی های فراوان در پی دستیابی به ارز دولتی جهت خرید کالا های تجاری باعث بروز التهاب هایی در بازار شده بود که در نهایت باعث شد تا روز گذشته یعنی سوم تیر ماه بخشی از کسبه پاساژهای علاالدین و چارسو دست به اعتراض بزنند و با بستن مغازه های خود صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

به گزارش آی تابناک : افزایش نرخ ارز باعث شده تا قیمت محصولات مختلفی از جمله در زمینه دیجیتال افزایش یابد و این نوسانات و نا پایداری قیمت ها سرانجام صدای تعدادی از کسبه یکی از بزرگترن مراکز فروش محصولات دیجیتال را درآورد. نا پایداری نرخ ارز و شرایط سخت دستیابی به ارز دولتی جهت واردات محصولاتی که این فروشندگان عرضه میکنند دلیل اصلی اعتراضات آنها عنوان شده و بنا بر گزارشات مختلف تعدادی از آنها با بستن مغازه های خود دست به اعتصاب زدند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران پس از مطلع شدن از این اعتراضات خود را به محل رسانده و با حضور در میان معترضان آنها را به آرامش دعوت کرد. طبق اخباری که از این دیدار منتشر شده کسبه معترض بعد از حضور وزیر جوان اعتراضات خود را پایان داده و با بازگشایی مغازه های خود از غروب دیروز دوباره کسب و کار را از سر گرفتند. وزیر ارتباطات نیز کمی بعد با انتشار متنی در صفحه توییتر خود از تلاش های خود برای پیگیری مشکلات این افراد خبر داد و اضافه کرد که باید با سودجویان نیز برخورد شود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار