کد خبر: ۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 24
مدتی قبل زمزمه‌هایی از همکاری ردموندی ها با ادوبی برای ارائه پشتیبانی از PDF در برنامه‌های آفیس به گوش رسیده بود. در راستای این مشارکت، مایکروسافت به تازگی از برخی افزونه های جدید که بخشی از برنامه‌های مایکروسافت آفیس خواهند بود، رونمایی کرده است. این دو شرکت اکنون توابع جدید و پیشرفته PDF در برنامه‌های مایکروسافت آفیس را معرفی کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد به طور مستقیم از داخل برنامه‌های آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت اسناد پی دی اف ایجاد کنند. این توابع جدید در نسخه آنلاین آفیس سوئیت در دسترس خواهند بود. مایکروسافت همچنین روی یکپارچه سازی پی دی اف در شیرپوینت و وان نوت نیز کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های پی دی اف جدید را با حفظ قالب بندی اسناد ایجاد کنند.

این شرکت همچنین تأیید کرده است که به عنوان بخشی از این توافق، هر دو شرکت‌ها قصد دارند یکپارچگی Dynamics 365 را برای مشتریان مایکروسافت و ادوبی ارائه کنند.

مایکروسافت از 2 سال پیش همکاری خود با شرکت ادوبی را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون تلاش کرده است تا پی دی اف را با شیرپوینت، وان نوت و غیره ادغام کند.




منبع : WINDOWSLATEST 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار