تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 23
واتساپ نیز مانند بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان از کاربران زیادی برخوردار است و قابلیت های جدیدی را در بروزرسانی های خود ارائه می کند.

به گزارش آی تابناک : همانطور که می دانید پیام های واتساپ قفل گذاری شده است و از امنیت بالایی برخوردار است. در واقع این پیام رسان نیز مانند بسیاری از موارد دیگر از قابلیت End to End بهره می برد و تضمین می کند که کسی قادر به دستیابی پیام هایتان نیست. اما جدا از این موضوع اخیرا متوجه قابلیت جالبی در این اپلیکیشن شده ایم که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

شاید شما هم متوجه شده اید که در واتساپ پس از یک یا دو هفته به فایل ها یا عکس ها دسترسی نخواهید داشت. در واقع واتساپ برخلاف تلگرام که مانند یک فضای ابری عمل میکرد، تمامی داده های ارسالی را پس از مدتی از سرور حذف خواهد کرد و شما قادر به دسترسی این داده ها نخواهید بود. این داده ها شامل عکس ها، فایل ها و حتی پیام های صوتی است. به طور کلی می توان گفت پس از گذشت زمان کوتاهی داده های ارسال شده در گذشته را از دست خواهید داد. احتمال می دهیم که واتساپ برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی سرور ها این تصمیم را گرفته است و داده ها را پس از مدتی از سرور حذف می کند.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار