کد خبر: ۱۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 21
موسیقی مرهم روح و روان است و دل پیر و جوان را شاد می‌کند. در این بین گوش‌ فرا دادن به موسیقی با هدفون لذت بیشتری دارد، سلاطین فناوری نیز که از این امر به خوبی آگاه‌اند سخت‌ در تلاش هستند تا هدفون‌های باکیفیت‌تری را عرضه کنند.

به گزارش آی تابناک : این روزها فناوری وایرلس نیز به کمک عاشقان موسیقی آمده تا آن‌ها را از گیر و بند سیم‌ هدفون‌ها راحت کند، انتقال صدا از طریق وایرلس باید از طریق کانال‌های بی‌سیم باکیفیتی انجام شود تا شاهد افت کیفیت موسیقی در هدفون‌های وایرلس نباشیم. این موارد انتخاب هدفون وایرلس را دشوار کرده است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به جدیدترین هدفون‌های وایرلس بازار داشته باشیم که بهترین کیفیت را در انتقال و پخش صدا دارا هستند.

هدفون سونی WH-1000xM2

سونی ید طولایی در ساخت هدفون‌ دارد و این هدفون وایرلس باکمترین افت صدا، موسیقی را منتقل و پخش می‌کند. ازطرف دیگر سونی در ساخت هدفون WH-1000xM2 راحتی گوش‌ کاربر را نیز در نظر داشته و گوش فرا دادن به موسیقی در بلند مدت با این هدفون باعث آزار گوش‌ کاربر نمی‌شود.

سونی در این هدفون از نویز کَنسلینگ (Noise Canceling) بهره گرفته و به لطف فناوری LDAC کیفیت انتقال صدای این محصول از طریق بلوتوث ۳ برابر بیشتر از هدفون‌های بلوتوث معمولی است. پشتیبانی از کدک‌ جدید aptX HD نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برتر این هدفون به‌حساب می آید.

در کنار تمامی این موارد هدفون WH-1000xM2 به نسبت امکاناتی که دارد از قیمت قابل‌قبولی نیز در میان رقبا برخوردار است و در خرید این هدفون به‌عنوان یکی از بهترین هدفون‌های وایرلس ۲۰۱۸ شک نکنید.


ایرباد جبرا الایت ۶۵ تی (Jabra Elite 65t)

به ابعاد کوچک این ایرباد نگاه نکنید چرا که با همین قد و قامت کوچک به لحاظ کیفیت صدا با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار رقابت می‌کند. این ایرباد کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و نوک‌های آن که داخل گوش قرار می‌گیرد از جنس سیلیکون بسیار نرمی طراحی شده تا در کنار کیفیت با ایربادی طرف باشیم که راحتی را نیز به ارمغان می‌آورد.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

این ایرباد به راحتی با یک بار شارژ به مدت ۵ ساعت موسیقی را در بهترین کیفیت خود پخش می‌کند و با بهره گرفتن از یک اپلیکیشن، کاربر قادر است اکوالایزر موسیقی در حال پخش را از گوشی موبایل تنظیم کنند. این ایرباد به قابلیت‌های هوشمند جالبی نیز مجهز است که پخش خودکار موسیقی در حین گذاشتن داخل گوش و همچنین توقف آن در حین برداشتن ایرباد را می‌توان در بین این ویژگی‌ها نام برد.


هدفون سنهایزر اچ‌دی وان

این هدفون در‌واقع یک محصول دوگانه و هیبریدی است که از طریق سیم و بدون سیم صدا را منتقل می‌کند. ویژگی حذف صدای محیط (نویز کنسلینگ)، نیز در این هدفون عمل‌کرد چشم‌گیری دارد و پس از اینکه بر روی گوش گذاشته می‌شود عملاً صدای محیط اطراف قطع می‌شود.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

دکمه‌های تنظیم و پخش موسیقی نیز در این هدفون وایرلس به‌نوعی تعبیه شده تا در هر حالتی به راحتی بتوانید با هدفون تعامل برقرار کنید.


ایرفون شور اس‌ای ۱۱۲ (Shure SE112)

کیفیت صدای این ایرفون بیشتر از قیمتی‌ است که برای آن مشخص شده و به لحاظ راحتی نیز به‌خوبی در گوش‌ها قرار می‌گیرد. از طرف دیگر برند شور در این ایرفون از یک میکروفن داخلی برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها از طریق گوشی هوشمند تعبیه کرده است.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

این میکروفن در قسمت راست ایرفون قرار دارد و ایرفون شور اس‌ای ۱۱۲ را به محصولی تمام‌عیار برای عاشقان موسیقی و افرادی که تماس‌های تلفنی زیادی دارند تبدیل کرده است.


هدفون بي سيم پلنترونيکس بک‌بیت سنس (Plantronics Backbeat Sense)

این هدفون وزن بسیار کمی دارد و برای افرادی طراحی شده که به محصولات مینیمالیستی و ساده علاقه دارند، البته این طراحی ساده به قیمت کنار گذاشتن قابلیت حذف صدای محیط اطراف در این محصول تمام شده است. پلنترونیکس در خصوص کیفیت صدای این هدفون چیزی کم‌و‌کسر نگذاشته اما باز هم اگر اهل گوش دادن به موسیقی با صدای بسیار بلند هستید باید بگوییم گزینه‌های بهتری را نسبت به این هدفون در بازار می‌توان یافت.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

هدفون بک‌بیت سنس چیزی حدود ۱۸ ساعت شارژ نگه می‌دارد و با بهره‌گیری از بلوتوث نسخه ۴.۰، به صورت همزمان به دو دستگاه پخش موسیقی متصل می‌شود.


هدفون کوایِت‌کامفورت ۳۵ بوز ۲ (Bose QuietComfort 35 wireless headphones II)

در همین ابتدا باید خاطر شما را جمع کنیم که بعید به نظر می‌رسد هدفونی با قابلیت حذف صدای محیط با این کیفیت پیدا کنید، به این ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که در مکان‌های عمومی و شلوغ به موسیقی گوشی می‌دهید بدون شک بوز این هدفون را برای شما ساخته است.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

برند بوز به پخش باکیفیت باس صدا معروف است و این هدفون نیز میزان باس صدا را به بهترین نحو ممکن پخش می‌کند. این هدفون به لحاظ طراحی نیز ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد و گوشی‌های آن به راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرند.


ایرفون جبرا الایت اسپرت (Jabra Elite Sport)

انصافاً باید اعتراف کرد ورزش کردن با موسیقی حال و هوای دیگری دارد و اگر اهل ورزش هستید حتماً نگاهی به ایرفون جبرا الایت اسپرت داشته باشید.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

این ایرفون برای ورزشکاران ساخته شده و در نتیجه با محصولی طرف هستیم که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و در نتیجه در برابر عرق کاملاً مقاوم است و در عمق ۱ متری در زیر آب به مدت یک ساعت دوام می‌آورد. به لطف این ویژگی‌ها پس از انجام ورزش‌های سنگین و پرتحرک به‌راحتی می‌‌توانید ایرفون جبرا الایت اسپرت را زیر آب گرفته و بشویید.

این ایرفون با یک بار شارژ چیزی حدود ۴.۵ ساعت دوام می‌آورد و وضوح صدا و باس بالایی دارد.


هدفون سنهایزر آربان‌نایت اکس‌‌ال (Sennheiser Urbanite XL)

سنهایزر این هدفون را برای کاربرانی طراحی کرده که به شنیدن باس بالا در موسیقی‌ها علاقه دارند. سنهایزر در این هدفون نبود سیم‌ها را فدای کیفیت نکرده است و باس زیاد آن بدون شک توجه نوجوانان و جوان‌ها را جلب خواهد کرد.

نبض موسیقی را با جدیدترین هدفون‌های وایرلس در دست بگیرید

سنهایزر وسواس زیادی به‌خرج داده تا هدفون آربان‌نایت اکس‌ال جزئیات صدا را نیز با وضوح بالایی پخش کند. این هدفون وزن کمی دارد و برای جوان‌های پرتحرک گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین هدفون‌های وایرلس ۲۰۱۸ رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران دوآتشه موسیقی هستید و هدفون‌های وایرلس با کیفیتی را سراغ دارید، نام و مشخصات این هدفون‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.





منبع : برترین ها 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار