کد خبر: ۱۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 20
گوشی Honor 7c با داشتن قیمت جهانی ۱۴۷ دلار، قطعا یکی از پر‌فروش‌ترین گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار خواهد‌بود؛ در ادامه به معرفی مختصر ویژگی‌های این گوشی دوست‌داشتنی خواهیم پرداخت.هانر یکی از برند‌های زیر مجموعه شرکت هواوی است که در طراحی و تولید گوشی‌های هوشمندی با ویژگی‌های جذاب و قیمتی ارزان تخصص ویژه‌ای دارد.

به گزارش آی تابناک : محصولات برند هانر کیفیت ساخت خوبی دارند؛ امکانات به روز و گاها متحیر کننده ای را به کاربر ارائه داده و در مقایسه با گوشی‌های هوشمند برند‌های دیگر موجود در بازار قیمت کمتری را از مشتری طلب می‌کنند.

اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی ارزان‌قیمت با ویژگی‌های یک گوشی قدرتمند و به روز هستید، Honor 7C ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.

در یک نگاه هیچ کاربری نمی‌تواند قیمت این گجت را حدس بزند و شاید تصور کند که با یک گوشی گران‌‌قیمت سر و کار دارد.

قاب پشتی Honor 7C  فلزی است و با لمس آن حس کیفیت یک گوشی پرچمدار به کاربر منتقل می‌شود. با نگاه به نمای جلویی این گجت نیز از وجود شیشه خمیده در تولید صفحه نمایش آن متحیر خواهید‌شد.

با اینکه در حال حاضر این گوشی Redmy Note 5 شرکت شیائومی است که عنوان پر‌فروش‌ترین گوشی ارزان‌قیمت بازار را به خود اختصاص داده، اما با ورود Honor 7C به بازار این وضعیت تغییر خواهد‌کرد.

سبک طراحی ظاهری هر دوی این گوشی‌ها تقریبا یکسان است؛ اما می‌توانیم Honor 7C را برنده بهترین طراحی ظاهری بدانیم.

کارشناسان هانر با تولید Honor 7C، هنر خود را به رخ سایر رقبا کشیده‌اند و برای طراحی ظاهری آن سنگ تمام گذاشته‌اند.

دوربین‌ها

با نگاهی به قاب پشتی Honor 7C؛ دوربین‌های دو‌گانه به کار رفته در تولید آن قابل رویت هستند. کارشناسان شرکت هانر برای دوربین اصلی Honor 7C از یک ماژول دوگانه ترکیب شده از دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند.

بهره‌مندی Honor 7C از این دوربین قدرتمند و به روز باعث خواهد شد تا در کنار ثبت عکس‌هایی با کیفیت بتوانید از حالت عکاسی Bokeh استفاده کنید.

ثبت عکس‌هایی با جلوه Bokeh این روز ها طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند خاطرات شما را برای همیشه ماندگار کند.

در این حالت عکاسی سوژه اصلی به صورت کاملا واضح و محیط پس‌زمینه عکس نیز به صورت تار دیده می شود و زیبای خاصی را به عکس می‌بخشد.

شرکت سازنده ماژولی ۸ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی Honor 7C در نظر گرفته است که با بهره‌گیری از فلش LED هوشمندش، خیال شما را از بابت عکس‌های سلفی نیز آسوده خواهد‌کرد.

دوربین‌های اصلی و سلفی به کار رفته در تولید گوشی Redmy Note 5 شرکت شیائومی به ترتیب ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستند و با این اوصاف به نظر می‌رسد که از نظر دقت و کیفیت عملکرد دوربین‌ها نیز، این Honor 7C است که برنده میدان خواهد‌بود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجموعه سخت افزاری گوشی Honor 7C را تشکیل داده اند.

شرکت سازنده باتری ای ۳۰۰۰ میلی آمپری را در تولید Honor 7C به کار برده، شاهد وجود سنسور اسکن اثر انگشت در قاب پشتی این گجت هستیم و در کمال نا‌باوری باید بگوییم که فناوری تشخیص هویت کاربر از روی چهره نیز از جمله ویژگی‌های جذاب موجود در این گوشی هوشمند است.

این گجت به صورت پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل دوست داشتنی اندروید و یا نسخه هشتم آن استفاده می کند. با در نظر گرفتن  این که Redmy Note 5 شرکت شیائومی از نسخه هفتم سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند به نظر می‌رسد که Honor 7C در این قسمت نیز برتری قاطعی را دارد.

با نگاه به قسمت تحتانی Honor 7C می‌توانیم؛ بلندگو، درگاه میکرو یو اس بی و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون را مشاهده نماییم. برای پیدا کردن دکمه‌های تنظیم حجم صدا و دکمه پاور کافیست به لبه سمت چپی گوشی را نگاه کنید.

قیمت Honor 7C از ۱۴۷ دلار آمریکا شروع می‌شود و با در نظر گرفتن قیمت فعلی دلار انتظار داریم تا با قیمتی معادل ۱ میلیون تومان به بازار کشورمان عرضه شود.




منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار