کد خبر: ۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 19
برنامه نقشه گوگل‌مپ به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا بجای علامت فلش، از نشانه خودروی موردعلاقه خود برای نمایش موقعیت فعلی آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش آی تابناک : اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که می‌خواهید همه ویژگی‌های اپلیکیشن‌های مورد استفاده خود را از حالت اولیه آن تغییر وضعیت دهید، این گزارش می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

اپلیکیشن نقشه گوگل مپ (Google Maps) که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برنامه‌های موبایل و رایانه برای نمایش مسیر، موقعیت و نقشه‌های جغرافیایی در جهان محسوب می‌شود، این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورتی که علامت فلش (پیکان) را برای نمایش موقعیت و مکان جغرافیایی کنونی خود دوست ندارند، بجای آن از علامت و آیکون‌های خودرومانند مورد علاقه خود استفاده کنند.

بدین ترتیب کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل iOS قادر خواهند بود با کلیک کردن و نگه داشتن دست خود برروی علامت فلش و پیکان، از علامت و آیکون خودرو استفاده کنند.

کاربران همچنین برای نمایش آیکون خودرو بجای فلش، می‌توانند از میان گزینه‌های موجود یک خودروی قرمزرنگ کوچک، یک خودروی پیکاپ سبزرنگ و یک خوردوی شاسی‌بلند زردرنگ انتخاب کنند.





منبع : THE STAR 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار