کد خبر: ۱۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 19
شرکت گوگل در آخرین خبرهای منتشر شده، دو ویژگی اضافه شده در Pixel 3 و Pixel 3 XL را به طور رسمی تأیید کرد.

به گزارش آی تابناک : یکی از اسمارت فون‌هایی که همه ما در سال آتی منتظر معرفی و عرضه آن به بازار هستیم، گوشی‌های هوشمند شرکت گوگل به نام‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL هستند. این گوشی‌ها توسط متخصصان غول موتور جستجوی جهان دوباره طراحی شده‌اند و در کل گوشی‌های Pixel اصلی‌ترین محصولات شرکت گوگل هستند چون در اصل برای نمایش ویژگی‌های جدید دستگاه‌های اندرویدی ساخته می‌شوند.

در دو سال گذشته، سری گوشی‌های پیکسل ثابت کرده‌اند می‌توانند به عنوان بهترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی ارزشمند شناخته شوند و در سال‌های اخیر بسیار مشهور شده‌اند. سری پیکسل ساخته شده توسط گوگل این روزها می‌تواند رقیب سرسختی برای گوشی‌های اپل و سامسونگ سری اس و نوت باشد. حتی تک دوربین کار گذاشته شده در پشت دوربین هم به راحتی می‌تواند با دوربین‌های دوگانه و حتی سه‌گانه رقیبان خود رقابت کند و کیفیتی بهتر ارائه دهد.

این روزها اخبار شایعه درباره گوشی‌های هوشمندی که سال بعد به بازار عرضه خواهند شد، داغ است. بر اساس گزارشی که در Forbes منتشر شده است، گوگل به طور رسمی دو ویژگی مربوط به گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL تأیید کرد. یکی از این ویژگی‌ها بسیار کاربردی است و با انتقادهای زیادی هم بخاطر تقلید بودنش، روبرو شده است. این ویژگی لبه فعال یا Active Edge است که به استفاده کنندگان از این گوشی‌ها اجازه می‌دهد که با فشار دادن گوشی خود، دستیار گوگل را راه‌اندازی کنند. علاوه بر Active Edge، دیگر ویژگی اضافه شده به سری گوشی‌های Pixel شارژر بی سیم این گوشی‌ها خواهد بود. قبل از این اعلام شده بود که طراحی قاب گوشی با استفاده از شیشه خواهد بود و خبرهای تازه نشان می‌دهند که دلیل انتخاب شیشه برای قاب این گوشی چه بوده است.

دو ویژگی Pixel 3 و Pixel 3 XL از طرف گوگل تأیید شدند +تصاویر





منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار