کد خبر: ۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 18
اخیرا آقای پیت هاینتس (Pete Hines) درباره‌ی برخی از مکانیک‌های بازی Fallout 76 صحبت کردند. در این بین به وجود سیستمی در بازی اشاره شد که به شما اجازه می‌دهد در صورت کشته شدن از دیگران انتقام بگیرید.
به گزارش آی تابناک : در جریان مراسم E3 2018 شرکت بتسدا به طور رسمی جزییات بازی Fallout 76 را منتشر کرد و تغییرات اساسی به وجود آمده در سری همه را شگفت‌زده کرد. بازی Fallout 76 برخلاف نسخه‎های پیشین قرار است یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز آنلاین باشد و این خبر بسیاری از طرفداران سری که منتظر یک بازی تک‌نفره‎ی مبتنی بر بخش داستانی بودند را ناامید کرده است.

اخیرا یکی از اعضای بتسدا، آقای پیت هاینتس درباره‌ی بازی و جزییات آن صحبت کرده است. ایشان توضیح داده‌اند که این کاملا به تصمیم بازی‎بازان بستگی دارد که به دلیل آنلاین شدن بازی تصمیم به تجربه نکردن آن بگیرند. اما ایشان احساس می‌کنند هنوز بسیاری از بازی‎بازان به طور کامل با بازی Fallout 76 آشنا نشده‌اند و اگر کسی می‌خواهد تصمیم بگیرد که بازی را تجربه نکند باید پس از شناخت کامل بازی چنین تصمیم گرفته شود.

من فکر می‌کنم برخی از بازی‌بازان این بازی را درک کرده‌اند اما دیگران قطعا هیچ ایده‌ای درباره‌ی آن ندارند. آن‌ها فکر می‌کنند قرار است با یک بازی صد در صد PVP مواجه شوند. آن‌ها باور دارند که قرار است صرفا به دیگران شلیک کنند و امکان تجربه‌ی این بازی به تنهایی را ندارند یا اینکه قرار است بمب‌های اتمی هر دقیقه به سمت آن‌ها پرتاب شود. آن‌ها صرفا بازی را بر اساس شنیده‌ها و اینکه بازی قرار است "آنلاین” و یا "آخرالزمانی” باشد قضاوت می‌کنند.

آقای هاینتس ادامه دادند که :

هدف این بازی به این شکل است که شما در یک جهان کاملا خالی که همانند یک بوم نقاشی سفید است ظاهر خواهید شد و ساختن دوباره‌ی این جهان و شکل‌دهی به این بوم خالی کاملا به شما بستگی دارد.

اگرچه این به این معنی است که شما می‌توانید دنیای بازی را به سلیقه‌ی خود بازسازی کنید هیچ اجباری در این موضوع وجود ندارد. آقای هاینتس توضیح دادند که شما اگر دوست داشته باشید می‌توانید هیچ چیزی نسازید. اگر بخواهید می‌توانید همانند یک شخص کوچ‌نشین باشید و به هیچ نقطه از نقشه وابستگی نداشته باشید. در تمام نقشه شما کارگاه‌هایی برای رفع نیازهای خود و ساخت و ساز یا معامله خواهید یافت . اگرچه معامله کردن یا نکردن نیز کاملا به تصمیم شما بستگی دارد.

آقای هاینتس در ادامه توضیح دادند که تمام بازی حول ساخت و ساز و تجارت خلاصه نخواهد شد و بازی شامل موارد بسیار دیگری خواهد شد. تمامی آنچه با عنوان تجربه‌ی بازی از دیگران شنیده‌ای تنها شایعه بوده است. شما می‌توانید با کمک دیگران دنیای خود را بسازید یا اگر بخواهید می‌توایند در قالب یک تیم به گشت و گذار بپردازید و شما مجبور به انتخاب تنها یک گزینه نخواهید بود.

در ادامه آقای هاینتس وارد جزییات بیشتری از بازی و اینکه Fallout 76 دقیقا چگونه خواهد بود شدند. ایشان توضیح دادند که در هر زمان و در هر سرور تنها چند بازی‌باز به صورت همزمان حضور خواهند داشت و قرار نیست شاهد حضور صدها و یا چندین هزار بازی‌باز به صورت همزمان باشیم. این بازی قرار است یک فضای آخرالزمانی را نشان دهد و باید این حس را به بازی‌باز منتقل کند. ” این بازی یک بازی MMO و یا بتل رویال نیست. بازی‌بازی باید حس کند که تازه از یک پناه‌گاه خارج شده است.”

در ادامه ایشان توضیحاتی درباره‌ی سیستم PVP بازی ارائه دادند و کمی در باره‌ی وجود سیستم "انتقام” در بازی صحبت کردند. آقای هاینتس گفتند که:

این مهم است که شما بدانید قرار نیست با یک بازی کاملا PVP مواجه شوید که در آن بازی‎بازان در هنگام ورود به بازی شروع به شلیک کردن به هم می‌کنند. این بیشتر شبیه به چالش کشیدن دیگر بازی‎بازان خواهد بود. شما نمی‌توانید بدون هیچ قید و بند و محدودیتی همه چیز را رها کنید. اینگونه نخواهد بود که با کشته شدن تمامی دارایی شما از شما گرفته شود. با این وجود یک سیستم انتقام وجود دارد که به شما اجازه خواهد داد با دیگر بازی‌بازان به صورت مستقیم مبارزه کنید.

بازی Fallout 76 در تاریخ چهاردهم نوامبر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار